Alla inlägg under januari 2009

!

Av jowjow - 31 januari 2009 01:06

and now we wonder, what happens?


fuck, väldigt givande


nattpoesi av en massa babbel utan sans, å jag tänker på Säkert! spelningen i sommras och Sanningsdan med Martin Hanberg, det var fint...


det var tre månaders sen idag, när pär tog ett rakblad och skar det över handleden


det var 1 vecka sen för mej


oh oh oh...det kommer bara leda till nått ont ändå...och vad ska vi göra, spotify ska ta bort en massa musik, alla data, tele å sms trafik ska börja övervakas, å de kommer å bli lättare å ge böter till de som laddar ned...äsch man kan ju lika gärna sluta leva nu...

 

vaffö gör di på detta viset?


godnatt


Av jowjow - 28 januari 2009 22:53

uh uh uh


what's the story morning glory? the story is in the soil keep your ear to the ground...



haha åå ingenting först kom ingenting sen kom ingenting



äh en massa jäkla ordbajseri bara skulle egentligen säga nå kul men kom på att ja it har nå kul å berätta om


kanske bloggar framöver om de dyker upp nå kul att berätta om

Av jowjow - 26 januari 2009 20:28

bambambam


* Pingpong Kingen

*  Twilight

* Ett glas rött
* Ben&Jerrys

* Staropramen

* Ida Maria

* Laura Marling

* Ani DiFranco

* Spotify

* Lön
* Austrailia



bra skit


//jowjow

Av jowjow - 21 januari 2009 23:37

okej sen p3 guld galan är jag så jävla fast i en svinbra låt, Love is my Drug med John M.E  <3<3 nåja var typ bara de ja skulle säga är helt död nu så här har veckan sett ut

måndag- jobb 07.30-14.00 + 16.00-17.30 sen kurs 18.30-19.30

tisdag- jobb 08.00-20.00

onsdag-jobb 13.00-20.00

torsdag-jobb 07.30-16.00 + 16.30-20.00


jobbigt jobbigt men peeeeengar :D


nåja borde sova nu haha om ja ska orka med morgon dagen tur att jag mest kommer sitta av tiden på förmiddan då jag ska jobba på ängen haha, och värsta tråkigt förresten för jag brukade jobba som PA förut men hon som jag var hos gick bort i går, blev så himmla lessen :(


nåja gn'att me er


//jowjow

Av jowjow - 20 januari 2009 23:10

åh ja, jag vet inte, usch vilken dag blä blä blä, var verkligen jätte jobbigt men imorrn får jag i alla fall sova börjar 13, skulle bar skriva så ni vet att jag lever, mm nåja så ska vi ju säga grattis till Markus Mustonen världens snyggaste trummis thihi <3


nåja på återseende


//jowjow

Av jowjow - 18 januari 2009 01:01

natt...den bästa tiden eller hur det nu är, bläh haha no lifern, borde sova, skulle bara skriva en rad så ni vet att jag lever och har spenderat ytterligare en dag med att göra ingenting, och håkan vann i p3 guld, trevligt, tjinegling å godnatt med er


Soundtrack

Britta Persson-At 7


//jowjow

Av jowjow - 15 januari 2009 21:48

ja jag vet, jag är en tråkig jävel som typ aldrig uppdaterar, men vad ska jag skriva jag har ju ett sånt fantastiskt roligt liv ho ho ho...sitter å lyssnar på massa absolute music skivor i spotify typ kul...blahblah borde sova det enda vettiga som finns att göra typ uh


//jowjow

Av jowjow - 13 januari 2009 14:12

å hejsan!


jag har vart på resa, på resa till pite de var trevligt haha orkar inte ens skriva om allt som h ar hänt så jag säger att ni får kolla i min bilddagbok i stället hihi lösenordet är gulbil hehe, nåja det var i alla fall kul :D nu tänkte jag fortsätta läsa på min vanpyr bok å typ bara slappa tjingeling


//jowjow

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards