Direktlänk till inlägg 27 december 2009

Groovy

Av jowjow - 27 december 2009 14:05

Hej!


Snön faller, det är kallt och det skymmer på, i går var jag och slogs på rean, handlade för 900 kr på min älsklings affär: Monki <3 älskar deras kläder så snygga, köpte 4 tröjor och en byxa awesome :D bland annat en svart klänning med vita prickar på som jag prövat förut men inte kunde bestämma mig om jag ville ha den men nu var den billig så den ska jag ha på nyår :) käns bra, ska glittra på nyår mina käraste vänner kommer vara med mig enda som saknas är carrow måste styra upp en träff snart snart <3 niklas kommer att dyka upp precis så där lagomt innan tolvslaget så jag kommer få min nyårspuss i alla fall, och därför så känns de inte som att det kan bli bättre, allt som behövs är att få vara med mina vänner och dom som jag bryr mig om, bättre start på det nya året kan man inte få, spela roll om man är nykter, påverkad eller halvfull, viktigaste är ändå dem som man är med, sällskapet det är ändå dem som gör partyt :) men gott folk det är ändå 4 ½ dag kvar på det här året så vad ska ni göra? för min del blir det bara slappa och ta det lugnt, kolla massa film och äta gott, imåra ska jag ockå träffa peter så det blir trevligt :) och om precis 1 vecka så firar jag och min älskling 1 månad, det känns bra :) nu ska jag återgå till mitt korsord och lyssna på Billie The Vision & The Dancers


puss & kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards