Alla inlägg under december 2009

Av jowjow - 20 december 2009 19:19

Hej!


söndag söndag söndag, och jag har tagit sovmorgon sen for jag och tränade sen stäade jag upp rummet så det blev fint, nu blir de bara chilla resten av kvällen, imåra har jag minsan dejt på tingan med världens bästa peter och världens bästa sofia kommer också vara där :D sen på kvällen kommer sötaste niklas till mig awesome <3 sakar honom så mycket fast vi sågs senast i fredags, hoppas alla har haft en fin helg i alla fall


puss&kram

Av jowjow - 19 december 2009 18:54

Hej!


huvva vad jag hatar julen haha var på stan idag bara massa folk som irrar runt och slösar alla pengar på dyra julklappar som en ändå kommer att bytas bort mot nått annat på mellandagarna, folk med systempåsar till höger och vänter klirr klirr klirr, prechristmasparty, julsånger och stress, för mig är julen precis som vilken annan helg som helst, jag kommer inte få och jag tänker inte ge julklppar i år, jag ska dricka starkvinsglögg, kolla på film och äta peparkakor hela julhelgen så är det med det!


vi har köpt lite nya möbler till vardagrummet så nu är det jätte mysigt, och nu är det bara lite att städa så blir det fint igen :) vad gör ni i helgen? julstress? jaja folk får ju göra som dom vill men för alla är faktiskt julen inte en tid av glädje finns många som är ensamma på julen, hej tomtegubbar slå i glasen!


Puss&Kram

Av jowjow - 18 december 2009 11:23

Hej!


jaha lite uppdate då om vad som händer det kanske är på tiden? hihi men jag har knappt tid å sitta vid datorn längre :P i alla fall i ondags så tog jag bussen te Grimnäs så var jag med Niklas <3 vi kollade film och sen på kvällen for jag på kör med hans mamma det var roligt att sjuga igen, sen så igår så blev de värsta sovmorgonen sen ut i kylan med hunden och sen in te stan för en fika med Sofia på tingan <3 sen for vi hem te mig å vi kollade mer film och bara hade det så där mysigt :)


jaha nu är det helg också vad är planerna gott folk? själv har jag ingen aning lär väl bli städa och hänga på stan och fika kanske hehe, ska försöka bli bättre på å skriva får se hur det går


XOXO

Av jowjow - 15 december 2009 22:08

åker inte te niklas ikväll orkar inte har så sjukt ont i magen och i huvudet så jag tänker göra kväll nu! imorgon är det onsdag havtid, snart helg vad händer då, ska alla göra sina sista förberedelser för julen? jag orkar inte bry mig, hoppas mest att det blir singstarkväll hos niklas syrra på söndagen :D nu ska jag sova för jag orkar inte va uppe länge till huvva!


XOXO

Av jowjow - 15 december 2009 09:49

Hihi hej!


jaha lite uppdate då, i söndags eller mer i måndags natt så kom äntligen niklas hem, efter 5 dagar från varandra och det var underbart, så han sov hos mig sen så for vi hem te han på eftermiddag för han fyllde ju år, så först vart det stopp för tårta och kaffe hos hans mormor sen hem och käka och när vi kom så han lillsyrra blev asglad för och se mig så vi lekte och sen skulle hon sitta brevid mig vid matbordet och ha uppmärksamhet hela tiden haha, mm sen blev de tårta och så kom hans farmor och farfar på besök, trevligt :) sen for vi ut och lekte i snön och jag var som ett litet barn igen och det var sååå kul, i morse blev vi hemskt väckta av tilde och mattis som tyckte det var en jätte kul idé att kittla oss, haha  och nu är jag hemma igen för niklas har jobb idag då men han ska hem ikväll igen för å va ledig tills på fredag :D så han kommer å hämtar mig efter jobbet :D <3



och nu till andra nyheter, det blir verkligen en kentsommar i år dom gör jävlat varenda festival som finns, såg idag att dom kommer till gatufesten som man givet ska på och och och jag tror jag dör PDOL?!?!?! av alla ställen så ska dom spela i pite, haha ja man må ju bara åka upp för att det är pite lixom och jag kan dra med mig carrow och ja det blir ju helt enkelt bäst haha men det är så sjukt så att så här ser kent planen ut för 2010


kent @ Läkerol Arena, Gävle 3/3

kent @ Lisebergshallen, Göteborg 21/3

kent @ Gatufesten, Sundsvall 8/7

kent @ Storsjöyran, Östersund 30/7

kent @ Piteå Dansar Och Ler, Piteå 31/7


men jag tror jag dör lite ska se dem 6 gånger på 1 år helt galet underbart <3

Av jowjow - 11 december 2009 21:54

Tjo!


åhhh det var så mysigt igår pratade med min älskling hur länge som hellst, saknar honom så himla mycket snart ringer han för vårat dagliga samtal mmmyyyysss! <3 idag var jag och fikade med sofia på tingan men först var vi över hela stan och satte upp lappar om vad som händer där i helgen duktiga! mh själv vet jag inte vad jag ska göra i helgen har ätit pizza idag så känns som jag behöver en riktig tränings helg om man ska hitta nån snygg outfit te nyår, jag vill grlittra!!!! champange och cosmopolitans ska vi ha mmmh :D åhh happy new year längtar! och jag erkäänner jag har blivit fett jobbig och bara pratar om niklas hela tiden suck haha, förlåt mig mina vänner men jag är bara sååå kär haha! nåja nu blir det borsta tänderna och fixa färdigt och vänta på att telefonen ska ringa, mmmh :D


puss & kram!

Av jowjow - 10 december 2009 12:37

hej idag är dagen då jag dog lite för kent ska komma och spela på yran nästa år


DET FINNS INGA ORD!!!!!



puss puss puss puss puss puss på mitt älskade kent <3


hejdå!

Av jowjow - 9 december 2009 22:48

Hej!


fattar inte att 4 dagar känns om en evighet just nu, hur är det möjligt att tiden går så sjukt sakta när vi inte är med varandra och så sjukt fort när vi håller om varandra?  jag saknar honom så det gör lite ont, han är den finaste i världen och han är min och varför här han inte här med mig suck


idag har jag inte gjort mycket, städat lite och så där och kollat på prison break för att få tiden att gå men så kollar jag på klockan och inser att det ändå bara är onsdag, mitt i veckan och att det är 4 dagar tills måndag och det är en evighet på hela 96 timmar utan honom, kanske mer det här är verkligen jobbigt!


så nu ska jag tröstäta jorgubbbar!


puss&kram

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards