Alla inlägg under december 2009

Av jowjow - 8 december 2009 23:08

Hejsan!


nu ska jag berätta för er om hur happy allting är, var hem te niklas igår <3 åt middag med hans familj fick äntligen träffa hans småsyskon och vi byggde med lego och ritade och det var mysigt, sen for vi å hämta jossan på tågstationen körde hem drack te och kollade runaway bride, sen låg ja å niklas å pratade hur länge som hellst kl halv fyra så hörde vi att hans mamma å jossan stod och bakade kakor, det var roligt :D idag har också vart mysigt blev en riktig sovmorgon, sen te och hundpromenad, sen for vi te pilgrimsta å tvätta bilen på niklas pappas jobb sen hämta vi barna på dagis i gällö sen hem,  lekte lite med dom och sen middag och niklas packade, sen när vi skulle fara så kom tilde med värsta söta komentaren hon är ju då niklas lillasyster som bara är 5 år

 vart har du sovit inatt? niklas mamma frågade vart tror du att hon har sovit? i jossans säng svarade hon då, nä men där sov ju jossan inatt, då kollade tilde på mig med stora ögon och bara: har du sovit med niklas :O

sååå söt unge <3

mm sen då for vi förbi nikla kusin ulf och då var hans lillasyrra ida där och hennes kille som jag skrev om förut,  så vi vart där ett tag och sen for vi te stan, och sa hejdå för nu är niklas i åre på jobb!


haha vad jag skriver och skriver va! och vad har hänt med alla komentarer? har ni redan blivit less på mitt tjat om niklas va? :P hahaha galet! så det kan gå nu ska jag ta och sova men puss och kram på er alla


KÄRLEK <3

Av jowjow - 6 december 2009 13:37

Tjoho!


jaha så var den häe helgen över och vad har jag gjort då? jobbade  fredags sen på lördagen var ja på stan med mammi, sen blev de middag hos pappi och sen for ja te sofia för hemmaspa och gone in 60 seconds, det var mysigt, man blev så fräsch av ansiktsmasken :D sen så kom niklas å hämta mig, kalle å johanna ville hitta på nått dom var med en kompis te kalle å niklas som heter sebbe å hans tjej sanna så då hamna vi på max å käka :) och sen så ringde andré som är idas kille och ida är niklas kusin, dom hade bråkat och sånt så vi for upp te stan å hämtade honom och en kompis och dumpade dom på max, sen for vi ut och sladdade med bilarna såååå kul :D bästa var ändå när kalle skulle köra, hahaha, inte för att jag skulle va bättre men ändå såg så kul ut och sen efter det så for vi å hmtade upp ida som var jätte lessen och sen for jag hem, men jag hade jätte kul i alla fall :D


idag har jag tränat och nu håller jag på att städa ska gå te ixo sen med mammi och sen blir det tvätta så hoppas jag niklas kommer förbi sen ikväll :)


hoppas alla har haft en fin helg


pus&kram!


Av jowjow - 3 december 2009 21:21

Tjohooooooo!


idag är en riktigt bra bra bra dag! det hela började igår när niklas kom till stan så vi fikade med disa och matilda och sen for vi och skulle kolla om man kunde laga min telefon de kunde man inte för de skulle kosta för mycket så då for vi förbi kalle för han skulle låna en film, så då blev det så att vi hamnade hemma hos johanna på filmkväll och sen for vi ut å sladdade med bilarna sååååå kul ju :D haha mmm vilken kväll skrattade sååå mycket, sen for vi hem, så sov hos niklas så klart och då kom vi fram till att vi faktiskt är tesammans nu <3<3<3<3 och ja sen idag då for vi te stan för ännu en lunch dejt med matilda och sofia :D :D åååh det var så mysigt satt på tingan i nära 3 timmar hade så trevligt sååååå :D :D mmmm bäst och sen efter det for vi å köpte en ny telefon åt mig är så jävla glad för den är så snygg blev en rosa samung med touchscreen :D och 8gb minne för musik :D :D :D sen kom ja hem å logga in på datorn och såg att Winnerbäck ska komma te yran nästa sommar :D :D :D det här är världens bästa dag!!!!!!


nu ork ja it skriva nå mer puss och kram och kärlek på alla! <3

Av jowjow - 2 december 2009 00:23


Tjoho!!!!!!!!


mmmm idag är jag så lycklig!!!!! I söndags var jag på Winnerbäck och det var magiskt som alltid, han spelade Brustna Hjärtans Höst, Om Tiden Vill Ifatt, För Dig, Söndermarken, Dunkla Rum, Järnvägsspår, Kedjebrev, Fribiljett till himelen, Elegi, Jag Har Väntat På Ett Regn, Om Du Lämnade Mig Nu, Hugger I Sten, Kom Ihåg Mig, Solen I Ögonen, Elden, Jag Får Lixom Ingen Ordning, Du Som Reser Mig, Ett Sällynt Exemplar, Söndag 13:3:99, I Stockholm,Varning För Ras


kan hända jag har glömt nån men jag blev mest glad för han spelade ALLA bra låtar från nya skivan och hoppade över dom tråkiga, och Jag får lixom ingen ordning var helt sjukt bra live! sen dog jag lite över att han spelade Varning För Ras, Brustna Hjärtans Höst och Om Tiden Vill Ifatt, sen så var Hugger i Sten lika vacker som alltid live, helt fantastisk spelning som alltid, 6:e gången gillt <3


sen så blev de jobb hela måndagen, och idag jobbade jag till kl 12 sen kom Niklas och hämtade mig så for ja hem å städa sen kom han hit å vi myste sen lagade han mat till oss, goooott! sen myste vi mera med pepparkakor och film underbart <3


men nu är jag sååååå trött, så ska krypa ned under täcket imåra är det fika dejt på tingan med matilda <3


puss & kram!

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards