Direktlänk till inlägg 30 december 2009

time left for love

Av jowjow - 30 december 2009 19:00

2009


Ett år, 12 månader, 365 dagar vad har hänt? Ja vet inte vad jag ska säga, har varit ett konstigt år för mig, har brottats med känslor, min självbild och mitt självdestruktiva beteende, som började ta anda former under det här året och det skrämmde mig nästan lika mycket som skärandet, jag använde sex, träffade nya killar hela tiden, ville bara få bekräftelse för jag mådde så dåligt, jag skar mig till och från, avslutade ett 1 år och 4 månader långt förhållande, gav mig in i ett nytt för snabbt som en substitut för att slippa vara ensam, det tog också slut och jag kände mig taskig, hade lite dåligt förhållande till alkohol och massa annat dumt som hände


men jag hade jälvligt kul emellan åt, träffade carrow jätte mycket det här året :) var på många fina konserter, yran var ju e höjdare trots konstant fylla haha, har ju jobbat och tjänat pengar och som den bästa avslutningen på hela året så har jag träffat niklas, som verkligen på väldigt kort tid har fått mig att må så mycket bättre än jag någonsin tidigare gjort, och som får mig att känna som jag aldrig tidigare känt och det är helt totaly super awesome, och jag tror på 2010, jag tror att det äntligen är mitt år, min tid att förändra och börja jobba med mig självt på riktigt, ta tag i saker, ta tag i mitt liv, förändring, pepp, kärlek....




ja imåra kommer jag glittra med mina fina vänner, och bubbla och vara lite 60 tal eller pop, lite miss li/marit bergman är det över mina nyårs kläder gillar <3


jag hoppas ni tar det lugnt i natten med raketerna och så hörs vi i det nya året för jag kommer inte skriva imåra, kommer ha fullt upp, men jag önskar er alla ett gott nytt år och på återseende så ska ni om ni vill få följa min väg mot en ljusare framtid och ett lyckligare liv! häng med!


PUSS & KRAM

 
 
Ingen bild

sofia

30 december 2009 21:52

MMMMMMMMM gillar! Ses imåra!! kramkram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards