Alla inlägg under november 2006

Av jowjow - 17 november 2006 18:24

heeeeeeeej xD ne de blev inge mojsikväll ska dit imorrn istället ska se idol ikväll o bara chilla typ:p yepp näe ska ladda upp lite bilder i bilddagbolken så ciao//jowjow

Av jowjow - 16 november 2006 18:53

haha ja de börver jag myskväll hos Anna o Helena imorrn:) de blir perfa vetja^^ haha gahh måste packa o så där snart har som inte tid o sitta här o fjanta på! men i alla fall inge bloggande imorrn då så att alla vet kasnke på lördag om ja idas komma hemm då får se hur det blir med den saken haha:p//jowjow

Av jowjow - 16 november 2006 13:38

idag e ja oxå hemma palla skolan lix men imorrn måste jag gå det har mamma sagt *suck* i alla fall om ca 90min så är avsnitt 5 av PB klart och då ska jag kolla på det:D jag har hett upp bilder på mitt kentade rum på bilddagboken weeei eller nått haha...jo Anna vill att ja ska komma till henne o ha myskväll i helgen:) de ska jag nog:D//jowjow

Av jowjow - 15 november 2006 11:33

gahh imorse så kunde jag INTE stiga upp de tog bara stopp hjärnan sa åt mig att ligga kvar o sova och de gjorde jag oxå och snart ska jag sova igen jag pallar inte ska nog inte gå till skolan på restan av veckan kan som inte sjukt jag vet!!! men innan jag ska lägga mg ska jag kolla på mina 3 PB avsnitt och så de 4:e som borde hinna blli klart ska ladda hem typ nu xD hejssvejs//jowjow

NEJ

Av jowjow - 14 november 2006 20:52

nu får det vara nog jag bryter ju ihop för allt just nu bara började gråta frö att ja bråkade med min brorsa!!! o mamma vill att jag ska gå till en psykolog för de som hände i helgen och gahhh skit på hela allting jag vet inte vad jag ska göra snart vill inte till skolan imorrn kommer skämma ut mig oxå då ja INTE har tränat på duetten eller min egna låt suck...har sutti o glott på 3 avsnitt av Prison Break och dom va as bra håller på o ladda hem del4 men de går så jävla segt suck och skit nu ska jag drick te eller kaffe hejssvejs//jowjow

Av jowjow - 14 november 2006 15:29

ja idag har ja köpt nya skor och haft NP i svenska o drucki te med Anna o Helena xD japp nu ska jag diska:s o sen ska jag öva lite på min läxa som ja ska spela upp imorrn och sen ska jag kolla på ett avsnitt av PB:) hihi//jowjowWENTWORTH MILLER och DOMINIC PURCELL<3dagens låt: Under The Rose-H.I.M

Av jowjow - 13 november 2006 19:13

awwwwwwww ikväll Prison Break<3de hände inte så mycket på skolan psykologin var dock sjukt inressant o scmu:n va rowlig de anra vet ja inget om då satt ja hemme för ja va trött! hehe aaa men nu ska jag ta o kolla in ett gammalt avnitt av PB hejssvej så länge//jowjow

Av jowjow - 12 november 2006 21:39

gosh va de va bra pilot avsnittet!! håller på att ladda hem del två men eftersom att varje avsnitt e uppdelat i fyra delar tar de as lååång tid typ 40min för varje då vårt internet e seeegast men ja börjar nu så hinner aj en på morron o två när ja kommer hem från skolan o så kan ja se de andra innan kvällen avsnitt på tv som blir nr 5 från sesong 2 ja ja vet jag är en nörd hihi//jowjow

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards