Alla inlägg under november 2006

Av jowjow - 9 november 2006 21:20

tss jag säger bara LOL brukar inte använda det uttrycket med de här inlägget på kentforum va så otroligt skrattretande det stod nått i stil med att man borde stämma bandet kent för att folk som heter just kent kan känna sig kränkta eller på annat sätt ta illa vid sig av att bandet delar deras namn xD aja skit samma de va inte det jag skulle säga...ooooj va mycket plugg det blev idag då...not>_> suck va jobbit alltså nu ska jag dricka te och sådär sen duscha o sen ska jag lära mig På Nära Håll tills imorrn bestämde just att ja ska sjunga den på gemensam nästa vecka har sång imorrn men ja vet inte kommer no inte kunna den tills dess o så ska ja kompa mej själv oxå på gitarr men ja min klant som halkade i tisdags har så jävla ont i handen nu att ja inte vet va ja ska göra:'( de e svullet o allt så ja kan då inte spela imorrn lyckat! notO_o baaaaajs...men i alla fall ska lära mej texten o sådär så ska ja prata me min lärare imorrn lix o säga att aj ska spela den i stället för Faller som ja tänkte först jaapps//jowjowPå Nära Håll-kent

Av jowjow - 9 november 2006 19:00

haha ja älskar den här filmen den e fan klockren XDhttp://www.youtube.com/watch?v=NOZ7wNSWTeghaha"hm här stannar vi o röker tobak"//jowjow

Av jowjow - 9 november 2006 16:44

haha...nee de blidde ingen utgång igår för halva klassen va inte på hehe så ja hamnda på flummkväll istället xD det var ja, Anna, Helena, Karro, Amanda o Anna U som åt morotskaka o darck te o bara flummade på hela kvällen wwwwwwwweiiiiiii:p de va riktigt roligt^^ nu hade ja tänkt att ja skulle fixa lite mat faktiskt så hejsan svejsan//jowjowLåtlistan idag (senaste spelade)It's Time To Dance-Painc! At The DiscoBoys Will Be Boys-Panic! At The DiscoCancer Song-Panic! At The DiscoNails For Breakfast Tacks For Snacks-Panic! At The DiscoI Write Sins Not Tragedies-Panic! At The Disco

Av jowjow - 8 november 2006 10:08

jaha då sitter man här ska snart dar till sklan *suck* men inte så falrgt har ju bara två lektioner idag först SCMU o vi ska planera för våran föreställning:) sen har ja typ feta hålet från 13.20 till typ tre eller nått då e det kör^^ sen efter det så ska ja hem till Anna o Helene o hänga däe sen blir det förfest hos dom med några andara rowliga typer sen ska vi ut på krogen o träffa de andra i klassen:) bara för att vi e lediga imorrn hehe xD egentligen har ja inte råd o ja vet inte om ja e så sugen heller men behöver få komma bort o tänka lite...imorgon när ja kommer hem o ja inte e allt för trött hade ja tänkt att jag skulle börja blogga om en väldigt personlig sak men jag vet inte då kommer väl ingen att läsa för vem vill läsa fler bloggar om "den där stackars flickan som är så depprimerad" hehe ja livet är inte så lätt alltis *suck* näe nu ska ja ta o ge mig tjopp men först ska jag inför en ny sak i min blogg en låt lisat i stället för dagens låt tips och efetsom at jag inte hunnit lyssna på någe musik dag så får det bli gårdagens låtar och jag skriver upp de 5 mest spelade låtarna under dagen:p//jowjowGårdagens Låt ListaUndantag-Bo Kaspers OrkesterAllt Som Du Valt Bort-Nina RochelleEvery You Every Me-PlaceboKilling Lonliness-H.I.MBoys Will Be Boys-Panic! At The Disco

Av jowjow - 7 november 2006 19:13

bajs skit bajs skit jävla dag o jävla liv orkar inte skriva allas idag skit//jowjowBara Sånt Som Jag Tänker-Nina Rochelle

Av jowjow - 6 november 2006 21:53

haha vi gjorde magi juw!

Av jowjow - 6 november 2006 21:47

awwww snart e de dags yes...hm ja har blivit en te galning under de här dagarna så sjukt mycket te vi har druckt gick nyss o hedde på tevatten så ja kan dricka under Prison Break^^ jaa så e det uschja va ja saknar dom sjukt mycket med dom e juw mina besta venner lix^^ haha ja tror de blir utgång på onsdag yeah pax fö eran soffa Anna o Helena xD hahah//jowjowCancer Song-Panic! At The Disco

Av jowjow - 6 november 2006 19:33

jaha ja så har skolan dratt igån igen efter världens rowligaste lov xD ja ojoj va vi har flummat på jag o coolischarna^^ dom for hem imorse o ja bölade hele vägen hem till mej men dom e bara för rolwiga o vara med klart att man saknar dom inget ont mot dom rowliga typrena som finns här men i alla fall de e som inte samma sak hehe...ikväll är det Prison Break yes! ätnligen go mr Scofield och mr Burrows:pimorrn börjar kören weeeei ska bli kuwl och på torsdag e vi lediga o de pratades om att gå ut på onsdag haha xD kuwligt kuwligt:pnawww stackasr Amanda lite bakis efter en hel helgs festande för att fira 18års dagen^^ hehe hon va lix inte i skolan hehe...hejsan hejsan//jowjowUndandag-Bo Kaspers Orkester

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards