Alla inlägg under november 2006

Av jowjow - 12 november 2006 20:05

weeeeei håller på att ladda hem Prison Break pilot:) underbart hitta en jätte bra sida via ett PB foum hehe:p så ska snart kolla på det weeeeei^^ tjohej//jowjow

Av jowjow - 12 november 2006 14:39

fick ett ryck o bytte namn på bilddagboken så nu heter jag jowjow747 där om nu nå ville veta hehe//jowjow

Av jowjow - 12 november 2006 12:28

söndag alltså är det måndag imorrn och då är det Prison Break<3 hihi aaa idag ska ja inte göra nått bara slöa ja pallar inte ska egentligen plugga men ja vet inte hur det kommer att bli har inte alls nån lust känner mig så himmla seg *suck* vet inte vad ajg ska göra:'( aja får se vad som händer idag...//jowjowMy Music To DayThe Hardest Part-ColdplayA Question Of Lust-Depeche ModeThe Kids Are-Broder DanielElvis-kentNew York City Boy-Pet Shop BoysNej-Raymond&Maria

Av jowjow - 11 november 2006 23:43

jaha ville bara säga att jag har bytt namn på helgon från jowjow till POPPRinSESSAN haha om nån skulle vilja snacka lite eller spana in min sida alltså inte för att jag tror det men ändå hehe xD natti natti på er alla *sweetdreams*//jowjow

Av jowjow - 11 november 2006 21:38

heeeeej idag har jag bakat morotskaka^^ de va jääääätte gott *mums* nu ska jag visa lite om mitt live med en mp3 lek ni har säkert sett den förut hehe xD//jowjowRules1. Put your music player on shuffle.2. Press forward for each question.3. Use the song title as the answer to the question even if it doesn’t make sense. NO CHEATING!1. How are you feeling today?Pacemaker(Lars Winnerbäck)2. Will you get far in life?VinterNoll2(kent)3. How do your friends see you?Any Second Now(Voices)(Depeche Mode)4. Will you get married?Precis Som Ni(Thåström)5. What is your life’s theme song?Fist Of The Gang To Die(Morrissey)6. What is the story of your life?Han Måste Dra(Mauro Scocco)7. What was high school like?Virginia Moon(Foo Fighters)8. How can you get ahead in life?The Hardest Part(Coldplay)9. What is tomorrow going to be like?A Question Of Lust(Depeche Mode)10. What is the best thing about your friends?Elvis(kent)11. What is in store for the next weekend?The Kids Are(Boder Daniel)12. What song best describes you?New York City Boy(Pet Shop Boys)13. How is your life going?Nej(Raymon&Maria)14. What song will play at your funeral?Duett(kent)15. How does the world see you?Vampire Heart(H.I.M)16. Will you have a happy life?Minority(Green Day)17. What do your friends really think of you?Eyes Were Blue(Marit Bergman)18. What song describes the person you’re attracted to?How Can Anybody Possibly Know How I Feel(Morrissey)19. What message would you like to tell the next generation?Nålens Öga(kent)20. Do you have a deep dark secret?Aero Dynamik(Kraftwerk)21. Do people secretly lust after me?Maria(Green Day)22. How can I make myself happy?Missing Link(The Hives)23. Will I ever have children?Aldrig Nånsin Komma Ner(Thåström)24. What’s some good advice for me?Det Är Så Jag Säger Det(Håkan Hellström)25. How will I be remembered?Nu Är Alla Små Stjärnor(Lars Winnerbäck)26. What is my signature dance song?In Your Room(Depeche Mode)

Av jowjow - 10 november 2006 23:51

jag gjorde ett test men jag vet inte vad det säger om mig:sParanoid: High Schizoid: Moderate Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Very High Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: High Dependent: High Obsessive-Compulsive: High

Av jowjow - 10 november 2006 23:27

snälla hjälp mig jag vill veta jag orkar inte med det här>_< dödödödödödödödödödödödödödödödödödödödödödödödödö
dödöbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajsskiiiiii
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiitpersonlighetsstörning
??? gahhhhjag lovade mig själv att ALDRIG börja skriva om sanningen här för jag vet inte ens själv vad sanningen är...inte hela jag har ingen diagnos jag går inte till nån psykolog eller så borde jag det? skulle mitt liv bli så jävla mycket lättare då? eller vad? som att jag bara skulle hoppa upp o le som en sol o va strålande glad eller???jag har en studentmössa för 331kr jag vet inte ens om ja kommer att vara med jag vet inte ett jävla skit just nu mest av allt så ösnkar jag att inget av de där jävla skiten hade hänt att allt bara kunde vara som vanligt men jag kommer aldrig bli som vanligt JAG ÄR INTE SOM ALLA ANDRA LET'S JUST FAC IT I'M NUTS CRAZY TOTALLY SICK IN THE HEADhur i helvet ska jag ever kunna säga till dom som betyder mest för mig i världen att jag...att jag...just snyggtdödödödödödödödödödödödödödöd//jowjowSome Times I Wish I Was Dead-Depeche Mode

Av jowjow - 10 november 2006 17:47

ssssssssssssssskkkkkkkkkkkkkkkkkkkkiiiiiiiiiiiiiii
iiiiit//jowjow

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards