Alla inlägg under november 2006

Av jowjow - 4 november 2006 23:09

hallojsan nu har vi gjort extrememeakeover i alla fall när det gäller Carrow xD så här kommer de fina bilderna på oss^^//jowjow

Av jowjow - 4 november 2006 15:34

hejhej sitter här med Jinxy o Carrow dom stackarna som är fast här till på måndag haha *skadeglad* i alla fall vi sitter o tänker på det roliga som hände igår hehe vi tar det från början...vi satt i mitt rum när några roliga typer kom ned för trappan och började röka och locka på oss haha så kom då denna Dick o hans kamrat och knackade på fönstret(Carrow öppnade>_<) han var väldigt glad ---> :DDDD , och förklarade att det var feeeeeest!!(han glömde dock nämna att de började redan vid femtiden!) han ville att vi skulle komma upp! men vi var liiite blyga för det(eller var vi...?) så vi satt kvar i rummet o gjorde typ inget så efter ett tag kom han ned IGEN å knackade på rutan, han sa att vi skulle komma upp om 5 minuter, det är inget att va blyga för...hm...nja vi tog en lååååång promnix på typ en timma innan vi vågade gå upp till dom på väg upp träffade vi på Dan och möjligtvis en Oscar dom va trevliga(Jämtlandabor e höga som husO__O Släng dig i väggen, Schackrutan//*pygméerna*) och jag fick en komplimnag om mitt sovrum..."Snyggt sovrum HEHE..." eller vad man nu ska kalla det, så gick vi upp och fick höra "DICK DICK DICK TA HAND OM DAMERNA!" hm va saäger man om det? så äntligen skulle vi få va med om den rooooliga ferren eller...? de va sten dött där inne, några satt o spelade tvspel i en soffa o ett gäng biffiga(O_O; killar satt vi bordet o darck en jäkla massa öl...hm ja va säger man? man va lite missplacerad, vilket magplask hehe...ja dom försökte vara roliga i alla fall Dick när han berättade om sitt namn som inte var ett skämt, han var väldigt seriös! (wierd 0_0//jowjow...nej han var ett kulo//Carrow...ingen komentar//Jinxy) vi tog våran bärs å stack...^^ vi e så busiga XD så satt vi där på rummet o förbannade den tråkiga ferren o trodde att vi skulle slippa dom resetn av kvällen men ack så fel vi hade...dom terrade oss lite under kvällen men vi dissade dom for ever XDXDXD fast jag vet nog att Carrow i hemlighet längtar efter Dick;p jaa de va våran fredagskväll det nu ska jag va social igen^^ hejsansvejsan//jowjow o co från händelsernascentrum stugun!ps undras om man även ska passa på å våldgästa halloween festen i kväll...?? :3

OPS

Av jowjow - 3 november 2006 14:55

glömmde låttipset det blir The Blowers Daughter(Closer Soundtrack)-Damien Rice

Av jowjow - 3 november 2006 14:51

sitter här o dricker te med Carrow o Jenny gottgott^^ vi har drucki massor med te hela dagarna typ^^ haha i alla fall försöker förklara för dom om Sonic Six synd att dom inte fick vara med och se! nä nu ska jag vara social och fortstta dricka mitt te^^//jowjow

Av jowjow - 1 november 2006 16:40

haha ikväll kommer Carrow o Jenny ska fara o hänta dem på bussstationen kl 18.00 :) ska bli så kuwl o träffa dem igen feter alla dessa lååååååånga måader sen i sommras! hahah dom ska bli så terrade xD så har ägnat hela dagen åt att städa sprang nyss fra o tebax till förödet med en massa lådor väntar bara på att tiden ska gååååikväll är det oxå säsongspremiär för The O.C ätnligen som jag har väntat även om det börjar bli lite tråkigt men ska inte se det ikväll för att jag ska vara social med mina vänner:) men från och med nästa vecka så blir det Måndagara kl 22.00 Prison Break heja Michale o linc och på Onsdagar kl 21.00 The O.C se hurd et går för Ryan o Marissa förövrigt så sak ju dom ta död på Marissas karaktär!!!! himmla skit d ekommer inte bli samma sak utan henne ja lovar att ja kommer att sluta se det när hon dör>_< haha aja nu sak jag sluta va så inne i alla serier^^//jowjowMin Älskling Har Ett Hjärta Av Snö-Lars Winnerbäck

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards