Direktlänk till inlägg 22 november 2006

EN TURKiSKFiLM MED LYCKLiGT SLUT

Av jowjow - 22 november 2006 09:33

hm helt insnöad på Bo Kaspers Orkester dom e ju så härliga att lyssna på!!! *suck* ska snart till skolan himmla jobbigt ska ha scemu och dubbelpass i kör!!! och sen går fick jag veta av min metor att det tydligen saknas en massa poäng för mig:O det innebär ju en massa nya o fler kurser baaaaaaaaajs ja orkar inte mer fan oxå jävla skit skola>_< ikväll är det The O.C men ja vet inte om ja orkar kolla de har blivit så himmla segt o tråkigt lix hallå aj menar Seth o Summer har gjort lsut igen och Ryan o Marissa e bara vänner IGEN så håler det på hela tiden!!!! nä tacka vet ja Prison Break de enda riktiga serien man kan glo på hahabajsbajs//jowjowWENTWORT MiLLER och DOMiNiC PURCELL<3

 
 
niki

niki

22 november 2006 12:49

men min blogg är till för att provocera!
jag skriver sånt jag egentligen inte tycker..
tycker bara att det är käst att tycka att håkan hellström är så speciell när han mest är byggd på en hype!

http://nikkinova.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards