Direktlänk till inlägg 20 november 2006

EN LiVSLÖGN ATT DÖ FÖR

Av jowjow - 20 november 2006 20:15

hm nu e ja hemma efter en helg hos Anna som var helt okai^^ men jag är inte på världens bästa humör-_-detta förklarar varför!!!! http://www.aftonbladet.sedom har ju en serie om mobbning och jag läste idag om hon den lilla flickan som tagit livat av sig för att hon varit mobbad:'( jag frågar bara hur i helvet lågt får man som människa sjukna??? hur fan kan man göra så här mot en anna person??? har folk inget samvete eller vad fan är det frågan om? jag vet, jag vet så väl hur det är att vara i den situatonen när skolan är ett jävla helvete! tack oah lov så hae jag den turen att komma in på en bra skola och i en hyffast bra klass i 7:an men om jag inte ahde det så tror jag inte att jag ahde suttit här idag, jag har uppöevet den där känslan och trodde att jag skulle bli av med den fö alltid, men den kom tillbaka under 2:an visserligen så var jag inte så utsatt som dom som det står om i tidningen det var jag inte under mellansatdiet heller men det tog på mig, det tar på mig än något så fruktansvärt min självbild är helr förtörd vissreligen så har jag lyckats bra med att förtränga men ibland så räckerdet med så lite för att allt ska komma upp till utan igen och göra sig påmind, rädlasn frö att det ska börja om att det kommer tillbaka att jag som vuxen kommar att hamna i samma situation, och med tanke på allt annat som oxå har hänt i mitt liv så har det inte varit lätt och jag märker det nu hur jag dag fö dag faller tillbaka, jag mår inte psykiskt bra och det beror delvis på den utfrysning och mobbning som pågick till och från i 4 år, Jag har så svårt att förstå hur folk kan vara så in i helvete repektlösa och helt utan hjärna och känsla för andra människors välbefinnande!!!! jag blir bara så jävla förbannad av det här, det gör mig så upprörd!!! varför kan amn inte bara få leva sitt jävla liv utan att folka ska hacka ned på en jämt? gahhh ja finner inga ord jag vet inte vad jag ska göra!!! hur kan det gå så långt att en människa måste ta sitt liv innan folk förtsår? för dom har väl förstått att dom varit delaktiga till att beröva en flicka från alla hennes drömmar och mål som hon kunde ha uppnått!!!! alla där ute som mobbar, det beöver inte vara fysiskmobbning den tysta mobbningen är minst lika jobbigt utfrysningen och vikningarna bakom ryggen, alla ni mobbare som skyller på att ni mobbar för att ni inte mår bar själva DEAL WITH YOUR PROBLEMS FFS! helvete låt era problem inte gå ut över andra tack för mig//jowjow

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards