Alla inlägg under februari 2007

Av jowjow - 13 februari 2007 19:45

hejhej!men gahhh min förra msn bara la av idag:O så ja gjorde en ny o va tvungen o adda om alla men ja sket i dom som ja ändå aldri pratar med XD hehe:p men ändå stört>.< nu e ja sur orka skriva mer>___< jo förresten har ingen biljett till 100dagars så ja e extra sur idag>___<//jowjowLyssnar På: The Lovcats-The Cure

Av jowjow - 12 februari 2007 18:12

hejhej!uhh idag är det kärleks vecka på skolanO__o blää va fjolligt alltså! ja e så jukt trött borde plugga en mawssa men ja ids verkligen inte>.< uhh ska vila på maten så får ja se va som händer! vill ni höra nått från mitt gammla liv? aja here it goes...Ons V.9 02 Glittrande Ögon! (Love)Mina känslor för J är borta nu jag känner bara vänskap för honom. För idag på franskan satt M breid J då kolla ja på dom 2 gånger när ja kolla på J så kändes det inget men när jag kolla på M så var det som m¨m tog ett jätte sudd och suddade bort J kvar fanns bara ett super gulligt leende och glittrande ögon som tillhörde M.J I love you jag såg att han kolla å¨mig en gång (faktiskt)va man hade för sig...:s//jowjwoLyssnar På: A Time Kill To Die For-kent

Av jowjow - 11 februari 2007 14:35

hejhej!yess The Ark ägde ut alla andra i melodifestivalen går! lätt xD å jäkla bra dom är! och värsta bästa dom kommer till Yran:D weihoooo ka se dom;^^...ehm...jag kanske skrev det igår?O_o förvirrad...hehe...mjo lite inblick i mitt gammla liv kanske? uhh pinsamt men på nått sätt vill jag berätta i alla fall xDTis V9 02 Forts På kännslorVet jag en sak jo det vet jag ida hade vi skridskor på gympan, då jagade L mig och log mig då gjorde jag tillbaka. Då a Ha , Ma och Ve att det såg ut som att vi var tillsammans eller kära i varandra (fy) mycket dummt eller?! (Jo) men nu har jag no fått nog av kännslor men en sak e då klar ja drömer om nån i natt.Jag<3M ok (super bäst)J<3Ha Nej!! (eller Li) det blir nej!!Ve<3S ok (perfekt sötaste paret på skolan)El<3L ok (ja menar L<3El)E<3Mi ok (mycket gulligt)G<3El kanske??! (eller ok) nej jag ångrade migFJOLLIGT DELUXX XD//jowjowLyssnar På: The Worrying Kind-The Ark<3

Av jowjow - 10 februari 2007 14:34

hejhej!åhhhw idag er jag värsta nostalgisk letade fram mina gammla dagbörcker xD haha ojsh vad rolwigt att läsa i dom! haha här ska ni få ett uttdrag från min alldra första dagbok (e dock för feg för att skriva ut de riktiga namnen så jag skriver bara första bokstaven, tjej namn får dom två första bolstäverna och killarna får bara den första xD)Tis V.9 02 Känslor (vad ska dom vara bra för?)OBS! Detta e Ingen dag bok!!Ja menar jag gillar ju två på samma gång. Ja alltså <3M<3(Inte S) och<3J<3!! Helt omöjligt eller?! Ja vet inte vem ja jillar mest. Men M har ett gullit leende. En gång på franskan såg han på mig och skrattade. På torsdagen var B borta så vi hadde An (usch) vi hade läxförhör. Senare kom M han hade varit hos tandläkaren då sa jag och Ha:-Vi kan förhöra digDå sa han:-Nej jag vill inte skämmas-Va då? sa vi-Jag e så dålig, sa han-Men vi vill, sa vi-Men jag vill inte skämmas för er, sa han och kollade på mig jätte länge(minst 5s)Men jag tror att jag bara kan bli kompis med J han e no kär i Li eller i Mi(synd *snyft*) men ja vet två som kan bli tillsammans <3V:et och S<3 cooltMen i alla fall det har inte med saken att göra. Jag bara måste skriva vad jag känner + att jag vet snart ven L lovar ja tror att det är El Jag trir även att G gillar henne(fy) nä nu e ja dim men han säger jämt dumma saker sen ångrar han sig och säger nu ska jag sluta(knäppt) ville bara skriva mina tankar eftersom att ja lär ju va död i morgon efter "provet"/jojjohahahahah fan va pinsam man var när man var liten:O kommer tillbaka lite senare idag och berättar med hade tänkt att jag skulle berätta hela min pinsamma historia me hjälp av mina dagböcker xD så ni ska få en uppfattning av mig hehe xD fast jag kanske ångrar mig det kan blir fööööör pinsamt bara det här är nog skämmigtO__o//jowjowLyssnar På: A Letter To Elise-The Cure

Av jowjow - 9 februari 2007 19:17

hejhej!hm idag har det inte hänt nått fatta värsta slappa dagen;^^ men jag har tittat i min planering och detta är vad som kommer upp:OKUHI prov (nästa vecka)PA klart för redovsining (V.9)Svenska fördjupningsarbete om språkhistoria (inlämnings datum ej klart)Religion fördjupningsarbete (inlämnings datum je klart)KUHI fördjupnings arbete om valfri musikalisk händelse under 1900-2000-talet (inlämnings datum ej klart)LG en novell, 4 dikter plus novell analys (klart innan påsklovet)Histora arbete på lektionerna (men jag släpar efter med ett arbete0__0)SCMU teater (föreställing efter påsklovet nångång)Gershwin projektet (föreställningar veckan före påsklovet)Projekt arbetes rapport (klart i början av maj)Foto (mestadels eget arbete men jag måste hinna va i studion och foto och hitta nån om vill stå modell:s)och på det ska jag börja jobba:O OMG säger jag bara dags att börja råplugga!//jowjowLyssnar På: Boys Don't Cry-The Cure<3

Av jowjow - 8 februari 2007 16:22

hejhej!jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:D jag fick jobbet;^^ weihoooo och jag har inget mer att säga än det xD lalala hejsansvejsan i lingon skogen:p//jowjowLysnar påBoys Don't Cry-The Cure<3

Av jowjow - 8 februari 2007 09:14

hejhej!möhhh hade svomorrnon idag men som vanligt så går bussarna så jävla dåligt så jag har vart på skolan sen 08.00 i alla fall>.< uh sånt förstör ens dagO__o ihh jag har kommi på att jag vill fara på Umeopen!!! hallå MABD och Melodyclub ska spela där:O och Laleh och Asta Kask! meehn jag vill dit jätthe mawssa juw! Har sms Janny för o höra om hon vill med men ja fatta inte riktigt det därmed priset de va typ 675 för hela helgn plus boende om man bara ska va där en dag så koster det 300kr! åhhhw de kommer juw va en mawwssa andra artister oxå o de kommer vara såw kuwl o man kan träffa rowliga poppåjkar;^^ mihhihiw åhh ja vill dit jätthe mycket måste övetlala Jenny om att vi ska fara dit! hh jag måste ha pengarna jag måste få det här jobbet annars kommer jag inte ha råd med både det och Sthlms resan:O uhhh nu ska jag dock gå börjar typ nuw//jowjow

Av jowjow - 7 februari 2007 19:17

hejhej!gahh det är så himmla kallt håller på att frysaihjäl>_<uhh alltså det finns visst dom som tittar in på min blogg ibland då och då:O haha det är kuwl kan inte precis tänka mig att folk vill läsa om mitt tråkiga liv...började bara skriva för att bli av med en massa tankar, men det är kul att dett finns dom som tittar förbi, fast ni kanske inte ens tycker att jag är intressant? bara att jag äe en vanlig töntig och tråkig tonårstjej? haha aja skitsamma jag orkar faktikt inte ta upp allt som har hänt i mitt liv, men då skulle ni få lite läsning xD haha hade kanske vart ro^ligare om jag hade skrivit om alla min svåra mörka stunder? har lixom fått för mig att det är sånt som folk vill läsa om idag:s har piffat upp bloggen den är numera rosa och å där tuggummipopaktig som jag egentligen hatar med blommorna påminner mig om vår det är bra:D uh eller inte vet jag what ever nu ska jag roa mig med nått annat tjohejs//jowjowLyssnar på:19hundra80sju-Imperiet<3

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards