Direktlänk till inlägg 10 februari 2007

LöRDAG-Nostalgi xD

Av jowjow - 10 februari 2007 14:34

hejhej!åhhhw idag er jag värsta nostalgisk letade fram mina gammla dagbörcker xD haha ojsh vad rolwigt att läsa i dom! haha här ska ni få ett uttdrag från min alldra första dagbok (e dock för feg för att skriva ut de riktiga namnen så jag skriver bara första bokstaven, tjej namn får dom två första bolstäverna och killarna får bara den första xD)Tis V.9 02 Känslor (vad ska dom vara bra för?)OBS! Detta e Ingen dag bok!!Ja menar jag gillar ju två på samma gång. Ja alltså <3M<3(Inte S) och<3J<3!! Helt omöjligt eller?! Ja vet inte vem ja jillar mest. Men M har ett gullit leende. En gång på franskan såg han på mig och skrattade. På torsdagen var B borta så vi hadde An (usch) vi hade läxförhör. Senare kom M han hade varit hos tandläkaren då sa jag och Ha:-Vi kan förhöra digDå sa han:-Nej jag vill inte skämmas-Va då? sa vi-Jag e så dålig, sa han-Men vi vill, sa vi-Men jag vill inte skämmas för er, sa han och kollade på mig jätte länge(minst 5s)Men jag tror att jag bara kan bli kompis med J han e no kär i Li eller i Mi(synd *snyft*) men ja vet två som kan bli tillsammans <3V:et och S<3 cooltMen i alla fall det har inte med saken att göra. Jag bara måste skriva vad jag känner + att jag vet snart ven L lovar ja tror att det är El Jag trir även att G gillar henne(fy) nä nu e ja dim men han säger jämt dumma saker sen ångrar han sig och säger nu ska jag sluta(knäppt) ville bara skriva mina tankar eftersom att ja lär ju va död i morgon efter "provet"/jojjohahahahah fan va pinsam man var när man var liten:O kommer tillbaka lite senare idag och berättar med hade tänkt att jag skulle berätta hela min pinsamma historia me hjälp av mina dagböcker xD så ni ska få en uppfattning av mig hehe xD fast jag kanske ångrar mig det kan blir fööööör pinsamt bara det här är nog skämmigtO__o//jowjowLyssnar På: A Letter To Elise-The Cure

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards