Alla inlägg under februari 2007

Av jowjow - 21 februari 2007 18:46

hejhej!idag vill jag bara säga:GRATTIS JENNY PÅ 19ÅRS DAGEN!hoppas du har haft det underbart bra, jag och Carrow har stooooora planer för dig på lovet;)//jowjowLyssnar På: Tralala Lilla Molntuss Kom Hit Så Ska Du Få En Puss-Bob Hund

Av jowjow - 20 februari 2007 16:40

hejhej!men jaha läste just Toys blogg på lunar>__< jag visste från första början när dom gjorde slut att hon inte skulle ta tillbaka honom se bara vad det har lett till! åhh stackarn hon förtjänar nån som är så mycket bättre än honom!!!idag va ja på bibblan o hitta jätte bra böcker till mitt PA så ska nog få det klart snart oxå:D jepp o på torsdag ska jag köpa en nu mp3 en 2gig<333 ehm jaa...;^^Fre V.14 02 Tjoosan HejsanJag drömmde om M i natt vi var på ett disco alla var typ där. Jag och El och Ve pratade vi låg på en madrass sen kom M, N och j dit då var Sa tvungen att komma och tränga sig ner mellan mig och El så jag vart tvungen att sitta breved M, Sa sade:-Vad pratar ni om?Vi sa att vi inte kunde säga det eftersom dom satt brevid oss-Ja men då drar jagSen gick även N och j plus att Ve lämnade mig. Då sa El-Nu går jag-Ok, sa jag jag kommermen då sa M att jag skulle stanna El såg på mig och log sen gick hon M sa att jag var snygg jag tänkte är det sant men jag sa att han oxå var snygg sedan gick jag iväg för att berätta det för el sen vaknade jag ur drömmen snyfthaha fan va ja va tööööntig!//jowjow

Av jowjow - 19 februari 2007 18:57

hejhej!tonnårsångest på burk (snarare cd) Morrissey<3jag vet inte vad jag ska säga riktigt, orkar som inte skiva så mycke vettiga sakerO__o jaaa i brist på annat kan jag ju uppdatera er om mitt "tidigare liv" hem...^___^' Tors V.9 02 Kärlek (japp) så klart!Ja nu e ja störtkär i honom hans ögon hans sätt att vara allt e så perfekt! (snyggt) men El gillar honom med men jag ska no få honom.Tis V.12 02 Valls (love)Tjabba ida var vi på Valls!! Det va kul tråkigt frö det typ regnade men jag o Ve satt i pulkbacken och kolla när killarna åkte bobb då såg jag på M o han kolla på mig. när vi kpm tillbaka s¨skulle jag gå hem då såg jag M och N jag kunde inte låtabli så jag följde efter dom ända till RobinHood där gick jag in och värmde mig och då kom dom och han kolla på mig och sa Hej (otroligt) då sa jag hej sen gick dom till fiket och jag var tvungen att gå till bussen *snyft* Han gillar no mej(hoppas ja) synd att han inte är bjuden på festen (*snyft*) men ja längtar ändå dit (tjoho) men imorgon får jag se om det händer något mera.Dagens Datum 22/3 02 Festen!Röriga känslorPå våran fest vart allting perfekt och Ve fick många kort även på S. Vi åt tacos, kolla film o pratade. I början Saknade jag M men det gick över. För jag började prata med L(trott eller ej( Han var jätte shyst mot mig och dom andra och precis som på Mi:s fest så var Sa tvungen att "fixa" mellan Ve och S. Efter festen pratade jag och Ve då sa hon att jag inte skulle tänka på M och hon sa att jag och L passade ihop. Jag tänkte efter och nu tror jag att jag gillar honom men jag gillade ju honom i höstas jätte mycket han fattar och förstår men e det möjligt att jag gillar honom igen? Ja menar han e söt men e han min typ? Han va så shyst på festen. Ve sa att hon såg i mina ögon att jag var kär i L hur vet jag inte men jag tror att hag gillar honom igen. Det lär jag ju veta på måndag när jag träffar dom.(p.s jag hade jätte kul på festen)haha lite kompensation för att jag inte har skrivit på ett tag XD fan va fort man ändrade sin känslor på den tiden i alla fall jag xD//jowjow

Av jowjow - 18 februari 2007 12:48

hejhej!hemma nu för att tag tillbaka till jobbe klockan tre>__< men nu går de rätt bra börjar komma in i det hela i alla fall:p uhh e så trött men har massa att göra håller på att skriva på mitt PA de går åt helvete om nån ville veta:O men nu vart ja hubgrig så hejs med er//jowjow

Av jowjow - 17 februari 2007 18:41

hejhej!ehm ja klarade mig rätt bra första dagen på jobbet *stolt* och imorrn ska jag tydlogen gå en S tur vilket innebär jobba från 7-12 sen ledig mellan 12-16 sen jobba 16-20 *suck* men men det är bra för mig att se de olika rutinerna och lära mig hur det går till! nu ska ja käka tårta så byeeee//jowjow

Av jowjow - 16 februari 2007 19:06

hejhej!jaha då var det klart har skrivit under anställningsavtalet:d och ska gå introduktion i helgen 7-16 och 7-17.30 uhhh jobbigt värre men men i alla fall behöver pengarna! Men dock måste jag skaffa körkort för då kan jag börja jobba inom hemtjänsten! haha de va så roligt hele vägen dit och hem så hoppade jag och sjöng på Katt Över Taken<3 för jag har nämligen fått tag på Live Sommaren 2005 med Lasse och Hovet<3 uhhh vad läskigt bra det rä älskar speciellt Solen I Ögonen för den är inspelade på PDOL och jag vaaaaar däääääär<333333 ehm japp^^//jowjowLyssnar På: Av Ingens Frö-Lars Winnerbäck och Hovet (live Trondheim 13 juli 2005)

Av jowjow - 15 februari 2007 19:03

hejhej!uhhh ja e så jäkla trött orkar faktiskt inte skrive lessen o göra er besvikna>__< men har en evinnerlig huvvuvärk pallar inte nått alls idag:O//jowjowLysnar På: Who Do You Think You Are-Spice Girls

Av jowjow - 14 februari 2007 17:52

hejhej!mohahah ojsh jag har börjat rota igenom skivsammlingen här hemma, den som är mamma och pappas och mina gammla skivor:p så har laggt in en massa Spice Gilrs, Aqua, Bsb, Westlife och så där i itunes bibblioteket:p de e kul o lyssna på såt emellan åt:p fast ja kunde verkligen inte ta med mina Briteny skivor klarar inte av henne faktiskt:s japp så e de, nu sitter ja o lyssnar på Euskefurat haha dom har så jäkla sjuktfula texter så att dom e bra och ja älskar att höra lite gammal hederlig pitebonska nu nör man flytt fältet så att säga xD//jowjowLyssnar På: Gösta-Euskefurat

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards