Alla inlägg under februari 2007

Av jowjow - 6 februari 2007 19:18

hejhej!åhhhh yeah jag ska kanske få jobbet! Eller hon ska ringa mig snart så vi kan prata om det:D ohh kom igen jag vill ha det! Sen så ska jag kanske fara till Stockholm den 16:e-18:e Mars! lalala please det vill jag oxå;^^ himmlans vad jag känner att det går bra, men man ska inte ropa hej för tidigt:s uhhh mitt s är knäppt det går typ inte att trycka ned iblandO_o dåååligt! nu ska ja roa mig med annat pusshejs//jowjowPS: GLÖMM INTE SISTA AVSNITTET AV GREY'S ANATOMY IKVÄL KL 21.00 PÅ KANAL 5<3

Av jowjow - 5 februari 2007 18:44

hejhej!MÅÅÅÅÅÅÅNDAG yeay och BARA, jag uprepar BARA 22 dagar kvar till 100 dagars :D lalala sitter här o borde plugga men ja pallar inte riktigt x_x sånt e juw jobbigt:O men alltså haket har slutat fungera IGEN>___< sånt gör mig mer irriterad än nåsin!!! näe usch jag har tråkigt ska s eom jag hittar nått rowligt att hålla på med:Dpusshejs//jowjow

Av jowjow - 4 februari 2007 13:08

hejhej!åhhhh det är värsta soligt ute o varmt o härligt;^^ igår va ja ute på feta lång promenaden de va härligt och idag sitter jag inne i detta vackra väder för att plugga x_x men i alla fall sånt måste man göra sånt oxå:s mawssa fina bilder på bdb i alla fall xDpusshejs//jowjow

Av jowjow - 2 februari 2007 20:13

hejhej!jaha det verkar äntligen ordna sig i skolan weeei det är på tiden:O har lånat en digital systemkamera över helgen:D åhhh den är jätte rolig ojoj vad jag ska ta bilder, fast de flesta ska vara till mitt CD-omslag förståss xD ikväll blir det bara tare lugnt oah i helgen fota, fota fota xD and hey you look cute;)pusshejs//jowjow

Av jowjow - 1 februari 2007 18:57

hejhej!sorry för mitt ytterst underliga inlägg igår:s idag är jag inte så mycket bättre fick ett ryck och insåg att jag är jävligt förälskad i kent;^^ aja i alla fall det börjar gå bra för mig i skolan:D jag är imponerad av mig självt xD ska låna en digitalkamera i helgen och fota så ja e klar med det:p yeah och gissa vad? jo jag har börjat med mitt PA har skrivit en halv A-4 sida :D weeei har kommit på nu att (plockade fram min PA loggbok för att uppdatera den med lite lögner och sanningen:s) i alla fall mitt arbete ska nu bloi en slags bok till dom som ska börja spela klarinett en liten introduktion så att säga...bara ja kan hitta ett syfte:s man det ska jag få hjälp med imorgon;^^ ojoj blev en fet paus här var tvungen att skriva klart xD men i alla fall usch vad glad jag känner mig attans att de inte e fest i helgen e taggad som tusan xDpusshejs//jowjow

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards