Direktlänk till inlägg 8 februari 2007

ToRSDAG-morgon

Av jowjow - 8 februari 2007 09:14

hejhej!möhhh hade svomorrnon idag men som vanligt så går bussarna så jävla dåligt så jag har vart på skolan sen 08.00 i alla fall>.< uh sånt förstör ens dagO__o ihh jag har kommi på att jag vill fara på Umeopen!!! hallå MABD och Melodyclub ska spela där:O och Laleh och Asta Kask! meehn jag vill dit jätthe mawssa juw! Har sms Janny för o höra om hon vill med men ja fatta inte riktigt det därmed priset de va typ 675 för hela helgn plus boende om man bara ska va där en dag så koster det 300kr! åhhhw de kommer juw va en mawwssa andra artister oxå o de kommer vara såw kuwl o man kan träffa rowliga poppåjkar;^^ mihhihiw åhh ja vill dit jätthe mycket måste övetlala Jenny om att vi ska fara dit! hh jag måste ha pengarna jag måste få det här jobbet annars kommer jag inte ha råd med både det och Sthlms resan:O uhhh nu ska jag dock gå börjar typ nuw//jowjow

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards