Alla inlägg under september 2009

Av jowjow - 14 september 2009 23:19

säger jag och tänker på Winnerbäcks nya skiva <3 mm det är nått knas på msn och fejan vet inte xakt vad men det funkar inte som det ska, inte bara för mig utan för många fler :s mmm, så jag tror att jag ska sova ist haha vilket liv man har...mm men ja hade egentligen inget att säga som var viktigt, bara att jag har gjort en ny header vad tycker nu om den? fin va, mmm i löööve it, och ja säger bara längtar som fan till nästa vecka massa bra saker som händer då, och min kyl är full med alkohol nån som vill ha tillbaka den eller? :P


mm godnatt!

Av jowjow - 14 september 2009 16:22

Hej!


mm idag mår vi inte bra

stannar hemma från jobbet

mm höst, fina färger

lyssnar på The Resistance det nya albumet från Muse, väldigt trevligt Kyss

mm förhandsbokade även dom 2 nya cds från Markus Krunegård: Lev Som En Gris Dö Som En Hund & Prinsen Av Peking

bra skit, säger bara hela livet var ett disco  mmm <3



och sofia det som hände i lördags var att det blev värsta opepp och sen for nea hem och sen peter och sen disa och sen satt ja å matilda å pratade om jobbet i 3 timmar typ haha!


nu orkar ja inte skriva nått mer

adjö!


Av jowjow - 13 september 2009 22:37

men vad fan jag var så ung och dum och full då

allt vet att värta har du lärt mig

men du säger att jag inte står i skuld

så håll dit huvud högt

för jag älskar allt du gör

och håll dit huvud högt

det är allt man kan begära



men gud jag vill typ bara lägga mig ned och dö, snälla nån jag orkar inte med det här länge, spyr på min äckliga kropp, hatar att staden förvandlas till höst,förstår ni att inget kommer någonsin bli som det varit igen, ever, och jag är så trött, trött, trött ,trött på att man ska vara si och man ska göra det och man ska jobba och plugga och vara postiv och pepp pepp pepp på allting, lev livet, deppa inte ihop, tänk frammåt, se några mål framför dig....


....NEJ


älskling det vi mest av allt vill ha

är något som aldrig kan bli vårt

november är en mur av grå betong

där en löjlig dröm om flykt föds för att krascha och sen dö


vill inte, jag vill inte, orkar inte, kan inte, och nej det blir inte bättre för att jag skulle fly till en annan stad, nej det blir inte bättre för att jag skulle ta körkort, nej det blir bara bättre, helst om ja skulle försvinna, bara, är ändå bara ivägen för alla, jävla värdelöst fetto



soundtrack

Mannen I Den Vita Hatten(16 År Senare) (Live, Eskilstuna, Sommaren 08)-kent




Av jowjow - 13 september 2009 18:13

Hej! åhå mina vänner, igår var det taco middag hos mig jätte mysigt att träffa alla igen men är värsta lessen för att inget annat blev som jag hade tänkt mig, men men så kan det vara, säger bara sista helgen i den här månaden blir det utgång, om det så bara blir ja å carrow haha, vi är dock experter på tvåmanna party awesome yeah!idag var jag och fikade med disa och matilda, det var trevligt men vi var sega, kändes typ som vi hade vart ute igår hahaha jaa så det kan gå!nu ska jag fetta mig med chips och loka mmmm <3 ajdöss!

Av jowjow - 10 september 2009 23:48

mmm artikeln i aftonbladet antyder just detta  , att Winnerbäcks nya skiva låter som kent, och jag tycker det är intressant är så grymt nyfiken på skivan, vill helst ha den nu!!!!!!!!!!!!!!!! åhhh 11 dagar kvar tills den kommer, mmm kommer gå direkt när avin kommer och hämta ut min fina deluxe utgåva, vinyl x cd versionen av skivan, samt boken 112 sånger <3 puss på det

idag har jag jobbat 4 timmar haha, men ja det var ändå okej, var ju med peter;) men nu ska jag sova ska ju faktiskt jobba imåra med så godnatt puss å kram!


Av jowjow - 9 september 2009 23:28

Woooha! skulle egentligen göra värsta depp inlägget när jag såg att dom ändrat om helt här på sidan sååå nice! så nu har jag skaffat en header och mer tanke på desigen är på gång men jag orkar inte just nu, haha åhhh så trevligt! jaha så idag har jag jobbat heeeela långa dagen, men hade timmar mellan 14-16 så då var jag med peter det var najs och vi köpte massa choklad godis så karin blev nöjd :D alltså ska bara säga en grej ät INTE knäckebröd i sängen det blir smulor! mmm nu orkar jag inte skriva nå mer är så trött, ska fundera mer på desigen! hihi tjingeling, puss å kram!



Av jowjow - 7 september 2009 19:37

vi har väl inga hemligheter kvar?


jo jag har massa hemligheter, massa saker som jag inte sagt till någon...men det är väl så det ska vara


mmm älskar komentarer! och jaa jag vet borde ringa men gjorde it det ändå var inne i min deppighets värld, ja jag vill ha deppklubb...men på lördag så ska vi DANSA BORT DEPPIGHETEN!



det regnar, jag har it gjort nånting på hela dagen imåra ska jag jobba, läskigt var längesen  jag var på avd. har glömt bort allt...säkert många nya som flyttat in också...mmm usch...


men det finns faktiskt lite som hjälper som rosa post-it lappar med note to selfs om happiness <3


LÅT MIG GÅ I BITAR JAG HAR GJORT NÅTT SÅ DÅLIGT IGEN


hjältar i glittrande tyg, ta mig dit nu, till folkmassan, trängseln, så svårt att man nästan inte kan andas riktigt ordentligt för det gör för ont, kärlek kärlek kärlek, konfettiregn från himelen älskling vi ska alla en gång dö det är bara minnen för livet, och du tar allting förgivet


JOAKIM BERG SAMI SIRVIÖ MARTIN SKÖLD MARKUS MUSTONEN <3


ibland är dem det enda som hjälper, på riktigt

Av jowjow - 6 september 2009 01:15

Hej i natten!


mmm idag så ringe peter till mig mitt i min deppighet, mmm blev mycket mer happi då : ) mm idag har annars vart den mest sega dagen ever, och jag är jätte räd för mig självt och mina panikstunder, skulle inte vilja säga panikattacker men allting bara låste sig i huvudet när jag var på ica, var jätte rädd för allting där inne, jätte jobbigt, glömde bort vad jag skulle handla :(


mmm annars har jag mest lyssnat på Weeping Willows hela dagen såååå bra dom är <3


fast nu ska jag sova


hejdå



everytime I touch myself I think of you

everytome I hurt myself I wish it's you

by lying to myself I am true

true, to you

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards