Direktlänk till inlägg 14 september 2009

it could be wrong

Av jowjow - 14 september 2009 16:22

Hej!


mm idag mår vi inte bra

stannar hemma från jobbet

mm höst, fina färger

lyssnar på The Resistance det nya albumet från Muse, väldigt trevligt Kyss

mm förhandsbokade även dom 2 nya cds från Markus Krunegård: Lev Som En Gris Dö Som En Hund & Prinsen Av Peking

bra skit, säger bara hela livet var ett disco  mmm <3



och sofia det som hände i lördags var att det blev värsta opepp och sen for nea hem och sen peter och sen disa och sen satt ja å matilda å pratade om jobbet i 3 timmar typ haha!


nu orkar ja inte skriva nått mer

adjö!


 
 
Ingen bild

Peter

14 september 2009 20:44

Ja förlåt att jag förstörde din kväll...
Men men nobody's perfect...

Men jag är jäkligt förbannad på dig ska du veta din lilla korv! Att du skulle bli vän med du vet vem på fejjan... nu har han vän requestat till mig med!!! GAAAAAAH

 
Ingen bild

sofia

15 september 2009 12:38

Nämen!
what?
Trodde alla var fest pepp å bara jag var sjuk å seg å att nea skulle hem sen.. Hmmm.. typiskt!
När jag är frisk ska alla vara pepp för jag är å det smittar av sig å då ska vi ut å ha det underbart!! =D
Jag lovar!

okej, peter å jowjow... va? ni vet att jag blir nyfiken...

kraam!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards