Direktlänk till inlägg 6 september 2009

everytime I hurt myself I wish it's you

Av jowjow - 6 september 2009 01:15

Hej i natten!


mmm idag så ringe peter till mig mitt i min deppighet, mmm blev mycket mer happi då : ) mm idag har annars vart den mest sega dagen ever, och jag är jätte räd för mig självt och mina panikstunder, skulle inte vilja säga panikattacker men allting bara låste sig i huvudet när jag var på ica, var jätte rädd för allting där inne, jätte jobbigt, glömde bort vad jag skulle handla :(


mmm annars har jag mest lyssnat på Weeping Willows hela dagen såååå bra dom är <3


fast nu ska jag sova


hejdå



everytime I touch myself I think of you

everytome I hurt myself I wish it's you

by lying to myself I am true

true, to you

 
 
Ingen bild

Peter

6 september 2009 21:02

Men lilla jowis då! Du måste ju ringa när du känner så där har jag ju sagt åt dig!!!
Tur att jag kunde muntra upp dig lite iaf, du muntrade upp mig med ska du veta! Livet går ju på tomgång nu, bläää!
Ska vi bilda deppklubb #1 ?

Kramar!

 
Ingen bild

Sofia

12 september 2009 07:52

jowis... gullit! tänkte på mamman i Ronja.. haha
Nej, inga deppklubbar! vad är nu detta? bara för att det är höst å blir mörkare ska inte vi åxå bli det!
Vi behöver bara många morötter för att se i mörkret, tex. idag ska vi till Jowjow!! =D
åh, vad jag är uppe tiditg 07.50 vara klockan, på en lördag!
Gått till UM Jowjow??
Ring mig! du kan ALLTID ringa mig om du inte mår bra å vill (eller inte vill men behöver) prata!!! (såklart om du mår bra åxå)
Kraaaaaaaaaaaaam!

p.s idag får jag träffa dig! =D

 
Ingen bild

12 september 2009 07:52

hej

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards