Alla inlägg under februari 2008

Av jowjow - 9 februari 2008 13:12

lördag


allstå känns som jag nyss vaknade uhh, har verkligen vänt på dygnen inte bra, och mamma bara tjatar om att jag ska söka det där café jobbet, men jag vill som inte, eller jo det hade ju vart mysigt men allstå just nu käns det som att det är det jag gör nu som jag vill göra ett tag framöver i alla fall, det ger mej så mycket mer, skulle säkert få mer betalt på fiket för det var fast lön men allstå, jag vet inte, ibland är det inte bara det som styr är ändå ganska nöjd för på en bra månad så får jag ändå ut 14.000 =)


mja i alla fall ny ska jag sätta fart o städa rummet måste dammtorka IGEN gahh inte tycka om svart nej nej nej, men måste ha bra städ musik, vet inte vad jag ska lyssna på funderar på Hellman, mja ska nog starta vinyl spelaren och städa loss haha:p


idag skulle jag ha kunnat vara på The Cure det suger ganska hårt att jag inte får se dem :(


well man kanske borde sätta fart, ikväll ska jag kolla Titanic med syrran och smaksa i mej en massa onyttig choklad och tycka lite synd om mej självt, man måste få ha sånna dagar...vänta nu...alla mina dagar är sånna xD 


damn städa var det ju på återseende, känner att jag har kommit in i en blogg period igen (;


Lyssnar på: Brandi Carlile-Throw It All Away 

Av jowjow - 8 februari 2008 20:30

idag jobbade jag det var bra för nu vet jag att jag får lite pengar den här månaden till skillnad från vissa andra som verkar ha övermänslikigt med pengar för att skriva några rader i sveriges största skitblogg (och nej jag pratar inte om Alex Schulman) utan om blondinbella   ursäka mej, men får man verka mer blåst? okej jag vet, man ska inte ha förutfattade meningar om folk man aldrig träffat men av att ha läst några inlägg i hennes blog som för det mesta verkar handla om hur dyrt smink hon köper, och hudcremer, och vilka behandlingar hon går på, och märkesläder hon köper och all alkohol hon konsumerar på krogen (mind me vad hon ens har där och göra hon är minderårig ) i alla fall och det är total crap i mina ögon, visst min blogg är väl inte så jävla intressant men jag har i alla fall inte försökt inbilla nån att den är värd att läsas, jag har den mest som en kul grej, men att hon ens får betalt för att yttra sånna saker som


"Blev världens jobbigaste
hemresa som tog 1,5 h. Någon hade hoppat framför tåget.
 rför var den personen tvungen att göra det idag!?"


det är i mina ögon bara osmakligt och ytterst pinsamt, sen att folk verkar älska hennes blogg är ju ännu mera underligt, men visst det kanske är dom som älskar att läsa om nån jävla överklassbrud och hennes "perfekta" liv, nej jag är inte avensjuk, jag är inte bitter, skulle för allt i världen vilja byta ut mitt liv mot hennes, det skulle nog bara göra mej ännu miserabel 


tyvärr är det ju i och med att jag skrivit detta så att hon får ännu mera uppmärksamthet, tragist men sant


och ja kära läsare jag lovar, näsat gång jag köper sjukt snygga benvärmare så lovar jag att posta en bild på dom här (;


love you! 

Av jowjow - 6 februari 2008 20:24

hallo


jag har inget kul att berätta

vill ha nått kul att säga

inte bara svamla på om hur jag kolladepå days

och sen typ gjorde nada på hela dagen

imorgon ska jag i alla fall släpa mej till stan så det så!


adjö 

Av jowjow - 4 februari 2008 21:44

måkej


måndag i ingentinghetens tecken


sov

vaknade

kollade days

duschade

följde med spänning debatten för/emot fildelning som enbart hade korkade argumet och en diskussions nivå i sandlådan och det resulterade i att farbror joakim kom och sa ett sanningens ord och var arjj ._.


okej jag får rysningar i hela kropen när jag lyssnar, kollla o njut! 

en månad och 2 dagar till Öviksspelningen <3 


helgen lovade jag att berätta om, den var mojs med skräckis och gos och choklad och vin och sådär bra va?


uhm jaha nu tror jag att det är säng dags imorgon ska jag söka jobb puss


Lyssnar på: kent-Visslaren 

Av jowjow - 4 februari 2008 01:08

hejsan


nu är det måndag mina vänner


och jag tänkte skriva om helgen, men jag är lite för flumtrött för det så jag säger det ikväll


haha


puss på er 

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards