Alla inlägg under februari 2008

Av jowjow - 20 februari 2008 11:14

att min dator håller på att dö, orkar inte gå in på detaljer men jag hatar den just nu okej?


gick upp tidigt imorse 7:47 (hata dåliga telefontider igen) och sen fick jag vänta massa  kö, la på, ringde om, till slut fick jag i alla fall fixa min tid!


ha  jag är bäst på att nattsudda, var uppe till 02.30 och typ gjorde inget, uhh men det hindrade inte mej från att ringa ett "upp och hoppa" samtal haha klockrent, men han behövde ju komma upp herregud ligga och sova bort halva dagen det går ju inte för sig tss :P


aja nu ska jag typ mest göra mej klar och invänta dagens days sen ska jag dra till stan, men först ska jag starta om min dator för typ 6:e gången och se om den vill funka som den ska, finns dock risk att mitt internet dör, mjaa älska min dator *not* 

Av jowjow - 19 februari 2008 22:33

hejsan!


uhh hemma från jobbet då

schysst att de va dubbelbokat, gahh hade inte behövt jobba, men jaja fick pengar i alla fall!


idag hatar jag dåliga telefontider

just därför måste jag gå upp kl 8 på en ledig dag!

men jag kan ju sova sen xD


men nu blir det snart att titta på dagens days haha =)


och nu pratae jag i telefon så det får vara slut för idag


adjö 

Av jowjow - 18 februari 2008 18:30

åhh fyfan!


 kent ska komma och spela på yran!!!!!!!!!!!!1


jag typ dog när jag såg det!


haha fan vad underbart det är <3


men fatta yran av alla ställen åhhh <3


så har jag fixat en massa andra saker idag

en av dem var att fixa en klipptid

det andra är för privat för att skriva här

är inte redo för det ännu


åhh jag är i alla fall lycklig

kent betyder så jävla mycket för mej

ska se dem snart

och så får jag veta det här <3

woooow!


mja det var nog det mesta för idag

haha kan ju tilläga att jag skrek och bårjade grina när jag fick veta det

och skakade som fan när jag skulle posta i forumet

haha *tönt* jaaaag vet xD


 Lyssnar på: Raymond & Maria-Storstadskvinnor Faller Ned Och Dör

Av jowjow - 17 februari 2008 23:28

hejsan!


nu  är det minsan kväll, nästn natt kan man säga! 

var inte hemma i helgen, var borta hos älsklingen <3 lagade linsgryta och fick rosor *^_^* och var på söndaspromenix precis i tid innan solen försvann och det blev dimma:o


saker börjar närma sig bara 2 veckor till kent på 3:e veckan gäller det, ska bli så roligt <3


näe jag måste nog sova nu *gäsp*


Lyssnar på: Lasse Lindh-En Högerkrok Och Riktigt Blod 

Av jowjow - 16 februari 2008 00:02

godkväll!


jowjow ska blogga

ja mina vänner

jag ska uppdatera er om mitt liv =) 


jag jobbade idag, inte en vacker syn, stress, gahh och spya behöver jag säga mer? tänkte väl det! uhh jobbigt läge i alla fall!


ska snart ta och läsa lite, har lånat bok på bibblan! =)

och så skaffade jag en sjukt bra skiva idag

The Mary Onettes självbetitlade album, jätte bra låtar är speciellt kär i Void och Lost =) så det tipsar jag om ^__^


kollade somvanligt på days  idag när jag kom hem från jobbet, fan va tråkigt avsnitt, trodde fan att John äntligen insett att Marlena är mördaren när han såg henne bland gravarna, men när då säger han typ att hans ser i syne, och jag blir så jävla trött på Belle, så fort Shawn försöker vara snäll säger hon bara "oh my god! you still think my mom is the serial killer!" för att inte tala om Sami när ska hon erkänna sina känslor för Lucas? och sjukt bra att han äntligen avspisade Kate, och en sak till är grymt trött på Celeste oxå, alla andra kan se mördaren men inte hon, och hon ska va medium:O och alla dessa jävla spöken av de döda som kommer upp hela tiden...bahh börjar bli trött på SSK storyn nu, vill att de ska komma till då Marlena blir skjuten på taket och hennes begravning så man nångång kommer till den där jävla ön! fattar ändå inte hur de inte kan vara döda? jag menar igår fick man ju tydligt se att Marlena dödade Dough med kniven så hur fan kan de bara återuppstå i Melaswen ?? fattar inte hur det går ihop, och hur fasen hamnade Victor där? han blev ju inte ens dödad av Marlena??? :O knäppt


näe nu räcker det med Days snack! thihi 


sovgott alla *^_^*


Lyssnar på: Patrick Swayze-She's Like The Wind

Av jowjow - 14 februari 2008 01:55

happy valentine's day <3


okej jag borde sova nu, ska faktikst det men jag har bara svårt för det, men jag är trött ^___^


okej 21 dagar kvar till första kent koseren det ni <3


och så älskar jag Disneyfilmer idag <3


och älsklingspojken <3


åter igen happy valentine's day 

Av jowjow - 12 februari 2008 23:38

mja hejsan!


är hemma nu, var hos älskling igår-idag alltid lika mys <3 vi kollade på Sweeney Todd och gjorde linsgryta *mums* och fan vad bra film allstå! dagen ägnades åt att sooooova ^____^ och kolla på Rush Hour alltid lika tråkigt att åka hem men ska bara ha 2 lat dagar och 1 jobb dag så ses vi igen för helgen <3


annars är det ganska stilla i mitt liv, jag känner mig faktikst en aning depprimerad, på en skala från 1-10 så är det bara 5, och det är ju inte samma nattsvarta jag ser ingen utväg mörker längre, men senaste veckorna har jag åter igen drabbats av matångest, eller snarare så att jag äter och äter och äter typ hela tiden när jag är hemma och sen mår jag jävligt kast av det efteråt, ångest över hur mycket jag går upp i vikt av det hela tiden, jag är tillbaka på den punkten då jag verkligen inte kan se något fint hos mej, om ni förstår vad jag menar? jag vill vara fina och jag vill känna mej söt och sexig men jag är verkligen inget av det och det är jobbigt, jag vill förändra, har velat så länge, har kämpat i så många år, men jag vet inte, det blir bara fel, uhh, så hanterar jag det på fel sätt...


ucsh nu blev det här inlägget väldgt deppigt i alla fall, det var inte tänkt så men men ._.


jag är i alla fall glad för det mesta, fast jag kommer nog inte vara riktigt happy än på ett tag, är något annat som tynger mig oxåm en oro i hela kroppen, jag vill inte gå in närmare på det, men jag hoppas att det försvinner snart, det har dock inget mer ovanstående förklaringar att göra


nu ska jag nog sova lite, tror jag behöver det 

Av jowjow - 10 februari 2008 14:57

okej hallo!


vart ute på promenix men tyvärr kom inte solen fram föräns nu *dumma*

så nu gör jag inte så mycket förutom att begrundar hur denna förfärliga låt kunde komma vidare i tävlingen, herregud, det har bara blivit för pinsamt!


ska snart laga lasange, fast tyvärr kommer den ju inte att bli lika god som den som ja och älskling brukar laga, för vi är nämligen lasange mästare!


boooring söndag annars, ska nog gå o spela lite mario nu (;



jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards