Alla inlägg under februari 2008

Av jowjow - 24 februari 2008 23:43

okej

fatta då att jag just nu är så less på mitt liv

det suger hårt

fyfan

har ingen motivation till nånting

sitter bara hemma och typ leker på kentforum och kollar på Days of Our Lives och är verkligen helt insatt i vad som kommer att hända och om jag missar ett avsnitt så måste jag ladda ned det så fort jag kan och kolla på det orkar inte ens vänta till reprisen dan efter, eller nej, jag är för lat, ligger och sover!


jag äter helt fel och är för tjock för att äta p-piller, kommer typ snart kollapsa, för jag har ingen energi eller styrka i kroppen, tycker att det är jobbigt med allt som heter träna, jag känner starkt beov efter choklad och cigaretter och dessutom så ägnar jag all min tid åt att planera när exakt jag ska åka för att få en bra plats i kön till kent och vilka kläder jag ska ha på mig, har redan börjat planera för yran och räknar  ned dagarna! känner ingen motivation för att hitta ett jobb eller börja plugga, det käns bara trist, har kommit till den punkten då jag nästan inte vill kliva upp på morgonen för det är ingen idé, livet känns så jävla menigslöst, jag har inga vänner här, jätte långt till dom som betyder nått, ska förvissa åka dit snart, men ändå är inte samma sak som att spontant kunna ta en fika på stan eller ta en filmkväll hema hos nån en helg, jag känner att jag bara klätrar djupare och djupare ned i den här spiralen


trodde att det skulle lösa sig när jag slapp skolan, och ångesten över att behöva gå ensam genom korridorena, alltid vara den som var först in i klassrummet och sist ut, fattar inte hur jag skulle ha klarat 2:an utan bildarna! och sen lyckan över att äntligen få en vettig klass sista året, men jag var ändå förstörd innuti, lusten till att plugga var inte där, tänkte bara på massa annat hela tiden, och på sätt och vis kände jag mej rätt ensam, fast jag försökte, men inte helhjärtat tror jag, nånstans så kröp jag tillbaka till den där gången när jag var 10-11 och hela klassen vände sig mot mej, och jag hade bilden av mina ensamhestlekar i snön på baksidan av skolgården där ingen kunde se hur ensam jag var


alla bilder flimmrar förbi

matångest och rakblad

dövande musik i mina öron

och blicken i marken för att slippa möta andra ögon



"JAG HATAR DEN JAG BLIVIT OCH JAG FÖRAKTAR DEN JAG VAR" 


okej, allting är tillbaka på noll

imorgon vill jag bara ligga kvar i sängen

egentligen vet jag inte vad jag skulle göra

om det inte var för han, bara just då känner jag mej trygg, när man somnar så där nära tätt intill

seriöst, allting blir så mycket lättare när jag vet att det finns något eller snarare någon som verkligen är allt, man säger att man inte ska leva för nån annan, och det gör jag kanske inte, jag lever väl för min egen skull oxå, för kent lite mja, jag vill inte dö, men jag önskar att jag slapp känna den här hopplösheten 

fyfan


Lyssnar på: Hästpojken-Utan Personlig Insats 

Av jowjow - 24 februari 2008 15:19

söndag söndag


jahaja, vaknade och har hållit på att städa uhh vad tråkigt! sen for jag ut med hunden och som vanligt så försvann solen och det började blåsa precis då, men nu när jag sitter här är solen  minsan framme! *morr* jag tror solen hatar mej...


gårdagskvällen spenderades i sängen med min kära dator, jag kollade på The Phantom of the Opera <3 


nu har jag även bytt press bild och ändrar design här på bloggen, det var på tiden tror jag :D 


mja nu blir det antingen att spela mario eller läsa en bok får se


Lyssnar på: Jones & Giftet-Ziggystardust (Bowie cover) 

Av jowjow - 23 februari 2008 16:25

hejsan!


uhh idag har jag städat hela rummet wohoo! och renbäddat och sånt, men som vanligt när jag skulle dammsuga så gick det en säkring (hata) och tydligen på det lilla strömavbrottet som blev så pajade min brorsas dator (uhh) så typ den går inte att starta och nu skyller han allt på mej fast han säger det inte högt! 


förövrigt så fattar jag inte, trotts att jag har dammtorkat har det redan blivit ett tunt lager på skrivbordet *morr*


 mja nu ska jag snart kila på coop o köpa frukt så det blir fruktsallad till efterrätt *mums* och så ska jag väl börja med middagen, från och med idag börjar mitt nya nyttiga och sunda liv, för nu fan ska jag gå ned, törs inte ens tala om vad jag väger, men fick veta det på UM och det kom som en shock, fyfan...allstå jag vet att jag är tjock, men inte visste jag att det var så mycket, usch och nej jag pratar inte om jag jag väger 40-50 och tycker att det är för mycket, jag kommer seriöst bli som dom i "Du är vad du äter" snart, jag skämtar inte, jag måste göra det här om jag inte vill få nån sjukdom, eller bli helt förslöad!


I DAG ÄR FÖRSTA DAGEN PÅ MITT NYA LIV OKEJ?


Lyssnar på:  Ratata-Jackie

Av jowjow - 23 februari 2008 01:51

jaha här sitter jag kl 2 en lördagnatt och har extremt lite att göra och lider av sömnproblem, well kan ju ligga o vrida o vända på mej och fundera på livets stora frågor, men finner att jag har mer att göra här, eller i alla fall folk att vara sociala med som älsklingen och kan lyssna på bra musik!


har kommit fram till att _Happy på knetforum är väldigt rolig


i alla fall jag ska köpa en nya mobil kanske redan imorgon eller så väntar jag till min lilla lön som kommer på måndag, behöver en, för batteriet är så jävla sämst i den jag har nu, har vart tvungen att ladda den varje natt nu för så fort man pratar tappar den en stapel och är man ute går det nästan ned på noll ._. 


jaja ska nog sova nu tror jag, ska bara spamma lite i knetforum först


Lyssnar på: Bo Kaspers Orkester-Bara För Din Skull 

Av jowjow - 22 februari 2008 20:01

tjohej!


fredag


jag ränkar dagar, räknar år

en skymt av sol

en doft av vår 


okej, köpte hårfärg idag =)

annars har jag mest latat mej, nu känner jag mer duktig har 3 msn konversationer igån samtidigt, haha det är mer än vad jag haft på flera måndaer, pratar sällan med mer än en person åt gången, och för den delen så är den personen alltid älsklingen, ingen annan vill prata med mej :/ eh


ja nu är det bara 13 dagar kvar till kent det känns jäkligt bra, nära nu!


ikväll ska jag somvanligt inte göra mycket, inte mycket alls, ovanligt eh nej, jaja ska väl hitta på nått, kanske kolla film eller nått so long


Lyssnar på: Säkert!-Det Kommer Bara Leda Till Nått Ont 

Av jowjow - 21 februari 2008 19:50

hellou^^


jaha så har man klippt sig yeahj! förklaring

har min efterlängtade "pop" firsyr nu :D


och min älskade svarta palestinasjal dök äntligen upp ännu mera yeaj! förklaring

den hade tydligen ramlat ned i min brors skolväska och han märkte det inte för än idag, men nu har han lagt beslag på den,så jag har övertalat mamma att beställa en ny från bluefox tillsammans med lite snygga strumpbyxor, knästrumpor  som jag sett där (;


 kom på att jag verkligen borde städa här mitt rum är så jäkla fult, usch det ska jag göra imorgon, käns som en väldigt bra idé faktikst! 


jaja det är nog allt


puss


Lyssnar på: The Mary Onettes-Void 


Av jowjow - 21 februari 2008 11:25

för idag blev det klart attblandannat  Miss Li, Håkan Hellström, Hästpojken och Moto Boy kommer =)


haha är det inte för underbart?



i alla fall känner jag mej väldans pigg för att ha vart uppe o kollat på månen, la mej ca 1.30 sen gick upp 4 va ute o kollade lite sen somnade jag, vaknade 10.30 av att jobbet ringde, blir jobb helgen 1-2 mars, lite dumt men ska nog gå, bra med pengar nu ligger jag i sängen och latar mej ska gå upp o käka frukost, mhm måste verkligen börja tänka på det där, har ju vart på UM en massa och jag får inte äta vanliga p-piller för att jag är för tjock *suck* men jag har ju cerazette nu men kontentan är att om jag vill byta nån gång om de inte är vad som passar mej, ja då måste jag gå ned mist 4 kg, haha yeahj jag som är såååå duktig på sånt *not*


jaja nu ska jag upp i alla fall, och sen invänta dagens days sen ska jag åka o klippa mej =) 

Av jowjow - 20 februari 2008 12:38

ja men nu lever min dator igen, prövade att stänga av den helt i stället för att bara starta om den hela tiden, så får se hur det går nu!


ska ta och fixa lunch och sen ska jag kolla days och efter det bege mig till stan! 


haha nu är jag på blogghumör, måste ju uppdatera mina läsare, måste ju va populär så jag kan bli nya blondinbella (eller not ._. )


ajaj adjöss!


Lyssnar på: Evita soundtrack-A New Argentina 

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards