Alla inlägg under mars 2007

Av jowjow - 2 mars 2007 20:00

hejhej!åhhh lalala äntligen looov så sköööönt det ska bli:D jaaa idag hände inte mycket blv nöjd med bilden som jag skrev ut åt Anna, Helena och Karro;^^ Ikväll ska ja bara softa och ihelgen blir det plugg>__< till veckan så ska jag bege mejj norrut och träffa rowligt folk det ska bli såååå kuwligt:Djapp japp :]//jowjowMusikLåt: Äntligen På VägArtist: Håkan HellströmAlbum: Luften Bor I Mina Steg

Av jowjow - 1 mars 2007 18:45

hejhej!åhhh snart e det loooooov<333 lalala :D jag har faktiskt inte så mycket att säga det hände ju inget idag! nu håller jag på att ringa till Carrowlajna den coola xD men jaha...hon va typ inte hemma sa hennes syrra:s tss aja får ringa imorrn då om hennes syrra inte kommer ihåg att säga att jag har ringt!//jowjowLyssnar På: Jag Ger Dig Min Morgon-Håkan Hellström

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards