Alla inlägg under mars 2007

Av jowjow - 12 mars 2007 18:52

hejhej!awwwww yeas äntligen har jag lämmnat in mitt PA :D haha och så när jag kom hem så hade Rasmus addat mejj på msn så jag har fått jäääätte fiiiina låtar;^^ hela demon till kent och hela demon till Isola plus att jag ska få dom Jones&Giftet och Havsänglar låtarna jag inte har :D underbart underbart och ikväll är det Prison Break och 24 så jag mår rätt bra jag;^^pusshejs//jowjowMusikLåt: AlphaArtist: kentAlbum: Isola Demotape 1997Text: Säg dina nya ordÖppnade dörrar och låsEn vacker idiotSe vad dom gjort med dina ord - i förhörenVad har du sålt för att få komma härifrån?Du har levt på lånad tidStation alpha - beta - gammaVi kan hålla dig vid liv - som alla andraSilikon och sinnesfridEn gång tillEn gång tillSå ditt nya modfick dig att våga byta spårDu torkar inombordsVad har du sagt - vad har du gjort - i förhören?Vad har du sålt för att få lindansa så långt?Du har levt på lånad tidStation alpha - beta - gammaVi kan hålla dig vid liv - som alla andraSilikon och askorbinEn gång tillKan vi hålla dig vid liv?Station alpha - beta - gammaDu har levt på lånad tidsom ingen annanSilikon och kirurgiEn gång tillEn gång tillEn gång tillEn gång till.

Av jowjow - 11 mars 2007 18:57

hejhej!uhhh idag är sista dagen på lovet>___< tråååkigt men jag har i alla fall gjort klart mitt Projket Arbete:D weeei nu återstår bara att lämmna in det imorrn! Mm så nu väntar en nya vecka massa saker kvar att göra några inlämningar, sen kommer Gershwin och teatern sen påsklovet och min 19:e födelsedag!;^^ ihhh sen efter det så börjar det närma sig slutet:O hjälp...nära nu juw bara 89 dagar kvar!...*suck* aja ska ta och göra nått vettigt nu xD hejssvejs åww vänta på fredag är det juw typ Jockes födelsedag älskligt<3//jowjow

Av jowjow - 10 mars 2007 18:36

hejhej!ojj jag har ju vart i Piteå så därför har det inte blive nå bloggande på ett tag......jaa va hände då? tja inte så där värst mycket...säger bara rom&cola under en trappuppgång på Klubbgärdet XD latte på Roasters och en jävla massa promenader.___ ...men det var väl ändå helt okej på det hela taget mjo så enastronaut för med detaljer;^^//jowjow

Av jowjow - 6 mars 2007 20:00

hejhej!ehm ja de blev kanske lite sent inatt men men...idag har ja städat och fått liiiite mer gjort på mitt PA xD annars händer det i pricip ingenting>__< aa så e det fast på torsdag ska jag ju upp o hälsa på rowliga typer! Det bara måste bli så...måste!//jowjowMusikLåt: Being BoringArtist: Pet Shop BoysAlbum: Pop-Art

Av jowjow - 6 mars 2007 02:24

hejhej!Gawd vad jag har tråkigt>___< har hängt på nätet sen jag såg PB kl 22.00 O__o åck nu börjar min dator bli lite väl varm kanske dags att stänga av nu?...bläää ja kan juw ändå inte sova va göt man då??? usch //jowjow

Av jowjow - 5 mars 2007 23:13

hejhej!OMG vilket avsnitt alltså inte ett av de mset spännande men i alla fall:O huva ja älskar verkligen den serien<3 idag har ja inte gjort mycket mest städat>__< så vill jag tillsut tippas er alla om mina nya forum först är det Magasingatan ett Håkan Hellström forum som jag själv driver;^^ Sen är det forumet som jag hjälper min syrra med för alla Titanic älskare där ute xD hahh men nu ska ja ta o soova tror jag...pusshejs//jowjowMusikLåt: Wasted Under The StarsArtist: ConsequencesAlbum: Consequences

Av jowjow - 4 mars 2007 15:02

hejhej!happ sitter o försöker plugga här! huvva va segt det går, eller plugga snarare skiva på mitt himmla PA! men jag orkar som inte riktigt ta i tu med det>__< hahh idag var ja ute o körde för första gången sen i höstas:O hem de gick rätt bra faktiskt ja klarade ju till och med av att göra en vänstersväng på storvägen xD hahh mm men jag fastnar lite på forumet om Prison Break<33 ihhh xDehm jaa ska typ fortsätta uppdatera er om mitt "tidigare" liv men jag ska kolla först lite avd min omröstning säger:Oom nån nu undrade:s//jowjowMusikLåt: I Lay My Love On YouArtist: WestlifeAlbum: Coast To Coast

Av jowjow - 3 mars 2007 18:14

hejhej!åhhhh idag har jag fyndat massa fiiiiina saker kolla :D helt underbart vackert och braigt är det juw! lalala aaa men ja har inte så mycket mera att säga ja så hejs med er så läge//jowjowMusikLåt: Blåa Ögon (Mer Än Vad Jag Har)Artist: Lars WinnerbäckAlbum: ?

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards