Alla inlägg under januari 2007

Av jowjow - 6 januari 2007 15:51

åhhhh Josso du er bästigast:D tack så mycket frö dessa underbara låtar^^ eh ja Josso har gett mig lite live låtar med kent^^ OMG Mannen I Den Vita Hatten(16 År Senare) har inte hört den live sen 4/6 05!!!! :'( det är min älsklingslåt med kent fan vad jag äslkar dom vill se dom nu får en massa flaschbaks till konseren:O darlings love you tack för den nya skivan som konner "snart" åhh jag har gåshud den är så sjukt vacker den här låten!!! god börjar nästan att gråta:'( JOCKESAMIHARRIMARKUSMARTINDAGENS LÅTMannen I Den Vita Hatten(16 År Senare)-kentEn bänkrad i en rastlös sen aprilJag tittar över axeln och ser dig blinka tillJag kan få dig när du villEn vind blåser skräp längs korridoren en sista gångOch du & jag håller andan och håller händer i språngetDet är inte så långt hemÄn finns det tusentals tårar kvarDe var dina att ge vemsomhelstÄntligenDe är de dyrbaraste smycken du harSå be aldrig om ursäkt igenÄntligen passerar vi deras gränserMinns du vår blodseld, våran lagVårt dumma korstråg mot en lika korkad stadJag minns allt, som naglarna mot glasMen du bara skrattar åt mig, förminskar allt till ett skämtMen jag ser på din ängsliga hållning, din jagande blick att de kännsAtt det är långt hemOch snart finns det inga tårar kvarDe var våra att ge vemsomhelstÄntligenDe är de dyrbaraste smycken vi harSå be aldrig om ursäkt igenÄntligen sätter du själv dina gränserDen där pojken jag aldrig kändeSom gick på gator jag aldrig sågOch tänkte tankar jag aldrig tänkteUnder ett tunt och flygigt hårOch alla känslor slog och sprängdeHela vardagen full med hålI en tid då inget händeI en stad som alltid sovMen älskling vi var alla en gång småJa, vi var alla en gång småJa, vi var alla en gång småJag kastar stenar i mitt glashusJag kastar pil i min kuvösOch så odlar jag min rädslaJa, jag sår ständigt nya frönOch i mitt växthus är jag säkerDär växer avund klar och grönJag är livrädd för att levaOch jag är dödsrädd för att döMen älskling vi ska alla en gång döJa, vi ska alla en gång döJa, vi ska alla en gång döVi ska alla en gång dövi ska alla en gång dövi ska alla en gång dö Och tiden krossar ut ditt motståndDet kommer smälta bort som snöTills du slår din käpp mot murenSom du reste kring din öOch alla dina vännerOch hela din familjDom går med stormsteg mot den dagenDå dom inte längre finnsOch han som stirrar ut från spegeln?Kan inte vara jaghur blev jag så ful och trött och gammalSå ensam feg och svagOch när man hatar den man blivitOch man föraktar den man varSå finns det ingen gud i världenSom kan ge en något svar förutom:Vi ska alla en gång döpusshejs nu gåterjag//jowjow

Av jowjow - 5 januari 2007 19:39

hejhejidag har ja vart på stan IGEN och det var tråkigt IGEN:s hittade inget som jag ville ha somvanligt nu sitter jag här och bara slöar ska dock snart kolla på film typ...ffredag idag alltså helg, sista helgen sen skola:O baaajs en massa plugg o skit men men ska hålla ut 153dagar kvar:D så det så:ppusshejsDAGESNLÅTHud-Havsänglar//jowjow

Av jowjow - 4 januari 2007 17:28

hejhejidag har ja vart på stan med min syrra det var INTE govande vi hitta inget och det ösregnade>___< dock träffade jag Sonja på H&M så vi prata lite:D nu ska jag typ snart äta och sen hade jag tänkt spendera ytterligare en kväll vid datron...ovanligt för att vara mig va:O *suck* på måndag ere tebax till skolis som gäller weeei eller så inte...menmen sista rycket nu 154 dgagar kvar:D hahapusshejsDAGENSLÅThaha har inte lyssnat på nån låt idag så det får bli en till från igår och då väljer jag747(live)-kent//jowjow

Av jowjow - 3 januari 2007 12:34

hejhejidag tror jag inte att det händer så mycket viktigt...eller det verkar inte hända så mmcyket:s booooring som vanligt hela de här lovet har vart tråkigtt har i princip bara sutto vi datorn>___< vad ska mna göra här ute i skogen?? jag bara underar lix:s bläää på alltpusshejsDAGENSLÅTHögerregel-Nina Rochelle//jowjow

Av jowjow - 2 januari 2007 13:42

hejhej idaghar jag inte gjort nått som vanligt...eller jo ja va på promenix:) nu ska jag sätta mig ned coh författa ett brev till Carrowlajna^^pusshejsDAGENS LÅTYour Eyes Open-Keane//jowjow

Av jowjow - 1 januari 2007 20:55

Namn: JohannaPiercingar: aaa, alltså om det räknas att ha hål i öronen så ja ett på varje:pTatueringar: nej ush vågar inte:sLängd: ca 1.75Vikt: too much:sSkostorlek: typ 40 så fattar inte hur jag kan klämma in dom i ett par converse med stl 37,5 :OHårfärg: bruntÖnskar du att du bodde någon annanstans: verkligenTycker andra att du är attraktiv: knappastDricker du: Ja vid tillfälle:DAnvänder du droger: Nej skulle aldrig göra det hellerRöker du: nej...eller ja feströker typ alltidVilket schampoo använder du: det som finns framme i badrummetVilken parfym använder du: ingenVilka skor använder du: Converse<3Vad är du rädd för: oj en hel del saker...Gillar du att tvätta: oh ja...*not*Gillar du berg & dalbana: nje men jag gillar Berg&Dalvana:pBär du ett donationskort: nixSenaste......filmen du köpte: köper inte filmer...låten du lyssnade på: Cowboys-kent<3 ...låten du har på hjärnan: Slide-Goo Goo Dolls...låten du laddade ner: Simon and garfunkel låtar...personen du ringde: Carrow ...personen som ringde dig: Carrow...tv-program du tittade på: reprisen av Allsång På Skansen-Med Fansen ...personen du tänkte på: O...boken du läste: Skam-Karin Alvtegen...gången du badade i ett badkar: nångång under 2005!...gången du badade i havet: i sommras nångång...teaterföreställningen du besökte: hm...räknas musikal? i så fall i höstas på Jesus Christ Super StarFör eller emot......långdistansförhållande: För...typ...utnyttja någon: emot!!! det är ju inte snällt:O...självmord: emot...att ta livet av sig är egentligen ingen lösning...tonårsrökning: emot...det är rätt fjolligt...att använda droger: emot...dåååligt...sex före äktenskapet: emot...haha nej ja bara skoja för, men det är ju upp till var och en......köra bil onykter: EMOT som fan!...förhållande mellan homosexuella: FÖR!!!...såpoperor: ---...dokusåpor: emot...fjolligt deluxHar du någonsin......gråtit över en pojke: Ja...gråtit över en flicka: Ja...ljugit för någon: ja...varit i slagsmål: nej...blivit arresterad: NejAntal......gånger ditt hjärta har brustit: många...olagliga droger du har tagit: ingen...personer från grundskolan du har kontakt med: typ 1...skivor du äger: börjar väl närma sig en 50 snart:D...gånger ditt namn har varit i tidningen: ingen aning...ärr du har på kroppen: många jag är klantig xD...hårstrån du har på kroppen: haha orka räka xDAnser du själv att du är snygg: oh nejVem är snyggast: typ Wentwort Miller från Prison Break och så OHar du varit kär i honom/henne: I Miller eller O? xDHar någon varit otrogen mot dig: nejHur många på din polarlista har du hånglat med: nollBrukar du oftast ragga eller bli uppraggad: ---Är du svårflörtad: typNär är du född: 88 04 02Vad har du gjort idag: slöatVad gjorde du igår kväll: drackVad vill du helst ha nu: OHar du nytvättat hår: haha nejVad luktar du nu: ingen aningVilken skiva lyssnade du senast på: ConsequencesNär blev du fotograferad senast: i decemberVilket är ditt livsmål: vet inteVad har du för puder: ???Har du använt någon hårprodukt: men joSaknar du någon nu: jaaDricker du alkohol: eh...jooNär var du i en affär senast: förra veckanMötte du någon du kände då: nejTycker du om dina grannar: nejAnvänder du icq eller msn: msn.Hur många datorer finns i ditt hus: typ 5När fick du senast en present: typ julaftonVad drack du senast: vattenUmgås du med dina arbetskamrater efter arbetstid: jobbar inteVilken är din favoritfärg: blåttSämsta färg då: brunHar du blivit hotad via telefon: nejGoth eller pop: POPHur många lampor har du i ditt rum: orka räknaVill du ha barn: Jo det tror jagVilken färg har du på dina underkläder nu: svartGillar du dokumentärer: Ja, speciellt Så Nära Får Ingen Gå-Ett År Med kent<3Längtar du till din nästa födelsedag: JOOOBrukar folk säga att du ser äldre ut än du är: neeHar du rakat dina ben någon gång: dah...joVilka språk kan du prata: engelska,o lite franskaSkulle du kunna ha silikonbröst: nejHur många hål har du i öronen: 2:DVem pratade du med senast: mammaVad pratade ni om: pajVARFÖR SVARAR DU PÅ DESSA FRÅGOR: jag är uttråkadBRUKAR DU KOMMA I TID: beror påVAD HADE DU I DIN MUN SENAST: paj HAR DU BRA KONDITION: haha nejNÄR MÅR DU BRA: då och dåNÄR BLEV DU FOTAD SENAST: i december ån gångHUR KÄNNER DU DIG NU: tröttVANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER: svartKAN DU LAGA MAT: hm...nästan xDÄR DU SMART: tror inte detBLIR DU BRA PÅ KORT: haha sureVAD HAR DU PÅ DIG: underkläder, mjukisbyxor, ett linne och en tjock tröjaÄR DU AKTIV I SKOLAN: hahahaNÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST: idag, jag var ledssenVAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET: eh nejHADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR: nejNÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG: sentHAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB: jaÄR DU BLYG: jämtÄR DU POLITISKT AKTIV: orkaVILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 12.00VILKEN KLASS GICK/GÅR DU I?: ESMK3VAD HAR DU FÖR SNITTBETYG?: G typVILKA INSTRUMENT KAN DU SPELA?: flera:DVILKEN IDROTT SYSSLAR DU/HAR DU SYSSLAT MED?: mångaVILKET DATORSPEL SPELADE DU SENAST?: typ the simsVILKET DATORSPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?: ingetVILL DU HELLRE HA MAIL ÄN VANLIGA BREV?: ett riktigt brev med frimärken^^HAR DU HAFT SEX MED NÅGON SOM VAR DUBBELT SÅ GAMMAL SOM DIG SJÄLV?: eh...nejTROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET?: hm..jooÄR DU BISEXUELL?: tror inte detHUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?: de beror på inte så mycket har jag märkt xDHAR DU SPYTT OFFENTLIGT?: nejVAD ÄR DET PINSAMMASTE DU GJORT PÅ FYLLAN?: de ska vi inte prata om...ÄR DU FEMINIST?: neejHAR DU STJÄRNOR OCH KAJAL?: Oh ja^^BRUKAR DU SMINKA DEJ?: aaÄR DU NÖJD MED DITT LIV?: njaeOM INTE, VAD VILL DU ÄNDRA PÅ?: ---HAR DU STADIGT SÄLLSKAP?: nej:(VEM ÄR DIN DRÖMMAN/DRÖMKVINNA?: kanske OTROR DU ATT DET BLIR NI TVÅ EN DAG?: haha, nejVAD VILL DU JOBBA MED?: vet inteVAD ÄR DET ROLIGASTE DU GÖR NÄR DU ÄR LEDIG?: e med vännerVILL DU HA ETT FÖRHÅLLANDE: jaSTUDERAR DU: jaÄR DU LYCKLIG: nejNÄR KRÄKTES DU SENAST: oj kommer inte ihåg länge senVILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Musik Non Stop(Live)-kentVAD SÅG DU SENAST PÅ TV: men ja har ju redan svart på det!ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: njaeHUR SVARAR DU I TELEFON: hejVAD HAR DU FÖR INTRESSEN: musik,foto o sådär9 saker du ser fram emot:° Studenten° Körkortet ° kent album 7° sommaren° att träffa polarna° min födelsedag° kanske en kommande fest° The Hives nya platta° en konser med kent8 saker du har på dig dagligen:° underkläder° byxor° bh° smink° strumpor oftast° om jag är ute, jacka?° skor, om jag är ute med° hår band7 saker som irriterar dig:° Fjortiasr° Fancyboys° kli under fötterna° att mina pengar försvinner lika fort som jag fått dom° skolan° dryga människor° busstiderna6 saker du rör varje dag:° mitt hår° mp3:n° datorn° mina kläder° tv:n° min säng5 filmer du kan se om och om igen:° Evita° The Green Mile° Sagan Om Ringen-Triologin° kent dokumentären° Harry Potter filmerna4 länder du besökt:° Finland° Norge° Polen° Tjeckien3 saker du gör varje dag:° bortsar tänderna ° sitter vid datorn >< ° lyssnar på musik2 band du har sett live:° kent° The Ark1 person du kommer spendera resten av ditt liv med:° ingen aningk l ä d e rvad använder du just nu för jacka: en svart typvad använder du just nu för skor: har ju svart på detfavoritfärg på kläder: Svartför ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden: inte så myckets e n a s t e p e r s o n s o msov i din säng: Jagpratade med: mammadu delade en drink med: nån på klassfetsendu gick på bio med: de va nog med Lindadu gick på stan med: typ mammaskällde på dig: mammaskickade ett e-mail till dig: nån på hakets e n a s t e 4 8 t i m m a r n agråtit: jaköpt någonting: nejvarit sjuk: jasjungit: Ja träffat någon ny: nejsaknat någon: jakramat någon: nejkissed someone: nej

Av jowjow - 1 januari 2007 13:42

så kom det nya året och med den snön...igår var det roligt...*not* gjorde ingenting satt mest och kände mig misslyckad och missnöjd över året som varit kankse blev lite för depp äh ja vet inte...lyckades i alla fall få familjen att skåla in det nya året med champange...slutade kvällen med att gå och dricka direkt ur vinflakan i köket för morsan var så trött att hon inte märkte sen stack ja till "mitt" rum lyssnade på Consequences skerv lite dagbok sen spalde jag på min syrras DS till 02.30 och fick lite damp då jag bara doh hela tiden *hata Mario* vaknade i morse kring 12-tiden idag ska jag inte göra något alls som vanligt:sDAGENS LÅTDom Kommer Kliva På Dig Igen-Håkan Hellström//jowjow

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards