Alla inlägg under januari 2007

Av jowjow - 15 januari 2007 19:52

hejhej!uschjamej vilken dag...eller så inte...hehe kollade på film på morgonen sen så på mn frivilliga lektion var vi o kollade in scenen på folketshus till Gershwinprojektet xD har egentligen inget av vikt att säga förutom att jag är jävligt trött på hon som går under signaturen Fattiefuck på billdagboken>___< usch säger i alla fall tack till Jonna och Emma som förstår mig!pusshejs//jowjowDagens LåtYou Had Time-Ani Difranco (första gången jag hör den i orginal version skitvacker brukar annars låta den gå varm med Lasse och då heter den förståss Du Hade Tid xD)

Av jowjow - 14 januari 2007 18:53

hejsan hejsan!idag har jag pluggat uschjamej vad tråååkigt>___< men ibland måste man göra tråkiga saker med:O har precis ätit snart blir det efterätt *mums*;^^ hm...intressant...*not* aja i alla fall har alltså passerat yterligare en meniglös helg men vad gör man? såg att Melody Club ska komma hita och spela på Plaza (samma ställe där vi såg Marit Bergman) ska fråg omm några typer vill hänka kan va lättare o få me dom när det handlar om en klubbspelning xD ja o Anna har ju tom pratat om att fara ut på krogis;^^ förvrigt så är bilddagboken uppdaterad bara att kolla in:ppusshejs//jowjowDagens LåtVinterNoll2-kent"Du säger att stan har blivit tyst och ful och öde älskling"

Av jowjow - 13 januari 2007 16:16

hejhejusch idag är en seg dag>__< ska plugga snart, sen blir det typ middag och sen ikväll vet jag inte typ tv tror jagO__okan lixom inte ännu smälta det här med Harri:'( usch så till minne av Harri mitt favvo citat från dokumentären, Harri vaknar en morgon på turné bussen går upp ur sängen står där i bara t-shirt o kallingar och säger:det är svårt att erkänna men fan vad fin man är, man är ju råklar lixom...där är min almenacka fan vars kom den ifrån? ;^^pusshejsDAGENS LÅTBoys Don't Cry-The Cure//jowjow

Av jowjow - 12 januari 2007 16:04

åhhhh hahah igår var det juw Rockbjörnen och till min förvåning så vann älskade Lars priset för årets bästa manliga artist:D weeei o han kom dit själv och hämtade priset o coola var att det var Idde som presenterade vinnaren xD haha och sen så fick Amanda komma upp på scenen för att dom skulle sjunga för Harri xD hehe:p naww vad sweet;^^idag var det segt i skolan hände typ nada>.< o nästa vecka är det nytt schema som gäller men de var ett soft schema om man ränkar bort det där jäkla hålet på tisdagar från 11 nått till 14.55:O >____<aja skitsamma pusshejs med erDAGENS LÅTMin Älskling Har Ett Hjärta Av Snö-Lars WinnerbäckMin älskling har ett hjärta av snöså skört och vasst som skarenoch det smälter lika lätt som isen idrinken i glaset som hon lämnat i barenVintern ligger hård över sjönoch ljuset varar bara några timmarjag ser ut över den vita snöndär månen och stjärnorna glimmarHennes gröna ögon gör mig matthon säger: "ta aldrig nånting för givet"och vi pratar om vart vi ska just inattmen jag antar att vi menar hela livetMin älskling har ett hjärta av snösom nysnön yr när det blåsersom ett täcke som far och sliteroch rycker och vrider mig i neuroserOm våren så talar hon om hösthon ser molnen som väntar bakom skogenoch sen pratar hon med annan röstom att alltid vara konsten trogenO inatt vill hon falla frittvi tar en runda till, och jag bjudermin älskling har ett hjärta av snöså vitt som renaste, lenaste puderoch nu vill hon falla frittMin älskling har ett hjärta av snöså vitt som renaste, lenaste puderoch nu vill hon falla fritt//jowjow

Av jowjow - 11 januari 2007 18:46

ja uschjamej vad rädd man blir när man läser att bandet ska bestämma ett möte i februari för att prata om hur det blir framöver:O usch nej och fyyy ingen ersättare för Harri kör på grabbs ni klarar er! bläää kan inte tänka klart e så jäkla töntig:O men dom får inte lägga av:O jag dör:'(Dagens LåtLämnar-kent//jowjow

Av jowjow - 10 januari 2007 15:28

usch fy vad det känns konstigt:'( men Jocke sa några lugnande ord igår: Hej.Detta hände ju inte idag om nu någon tror det.Vi har levt med det ett tag nu.Fått lite tid att smälta det.Så är icke fallet med er alla.Vi visste inte riktigt hur vi skulle presentera det för er.Idag fick en tidning nys om det, ringde och ställde frågan.Vi valde att föregå dem.Det var kanske inte riktigt så här vi ville presentera detta.Men nu är det ute och eftersom det aldrig finns något perfekt tillfälleatt presentera dåliga nyheter så var väl idag lika bra som nån annan dag.Vädret var ju tillräckligt pissigt om man säger så.Harri kommer iallafall bli varm i hjärtat när han läser era hyllningar.Han förtjänar det.Vi andra är lite tillbaks där vi startade...Innan första skivan. Innan Martin Roos gick med. Inför verkligen.Vi har svetsats samman ännu mer.Sångerna som Martin & jag skrivit är definitivt de bästa vi har gjort.Bandet är viktigare än det någonsin varit för oss.Det finns INGA ursäkter för att göra nåt halvhjärtat.det finns INGA ursäkter för att göra dålig musik.Det finns INGA ursäkter för att inte göra den bästa skivan.För att citera Di Leva: Vi Har Bara Varandra.Tack.ja tack som fan för allt Harri<3

Av jowjow - 9 januari 2007 20:31

neeeeej:'( buhuuuu Harri Mänty har lämnat kent och kommer inte att medverka på den kommande skivan:O jag kan inte fatta det fick världens chock:O har inte haft internet på hela dan och så satt jag å kolalde på dokumentären och så kommer min syrra in och säger att det står om kent på texttv:O jag kan inte tro det *snyft* Harri!!! sä här säger Martin Sköld i ett uttalande på foumet: Hej!Nu ska vi inte måla den berömda fan på väggen.Förändring är nånting nyttigt och behöver inte alltid betyda jordens undergång.Visst det har känts lite tomt, men vad ska man göra? Så här blir det ibland. Det finns egentligen inte så mycket att säga om det här mer än det som redan "Roosa" har skrivit men jag vill passa på att berätta att vi inte kommer att skaffa någon ersättare(då skulle väl han sluta 2016 enligt gammal god kent-gittarist-tradition).Vår käre Harri kommer förmodligen att skriva några rader här när han får tid över så håll utkik.Nu har vi hackat i oss att det är vi fyra igen.Så får det bli och vi känner oss grymt peppade.Nu jävlar kör vi.Gott Nytt År!Martin Sköldjag vet inte vad jag ska säga:O *snyft* kommer vara tomt utan dig Harri men lycka till med vad som än händer<3:'(//jowjow

Av jowjow - 7 januari 2007 14:40

jahap så blev det söndag tillsut *suck* har möblerat om i rummet idag weeeeei:D de blev rätt bra^^ usch va ja känner mig hubgrik tror jag ska gå o fixa en macka eller nått e ju lix låååångt över lunch tid:O sen måste jag göra klart i rummet e lite kvar att fixa...DAGENS LÅTNär Det Blåser På Månen-kentpusshejs//jowjow

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards