Alla inlägg under januari 2007

Av jowjow - 23 januari 2007 11:15

hejhej!fan oxå jag hatar den där jävla bussjävlen mer och mer>___< somvanligt var den försenad imorde vilket resulterade i att jag missade kören IGEN!!!!! fan oxå oxh nu har jag ett fett jäkla hål till 14.55 aja ska se om jag hittar min handleader för Projekt Arbetet så ska vi prata lite annars ska jag bara hänga här och ha tråååkigt>___< sen är jag extra sur för att varken kentforum eller haket fungerar>___< vilken dag allatså:O//jowjow

Av jowjow - 22 januari 2007 20:06

hejhej!jaha så var det Mådag IGEN, man kommer aldrig undan>_< usch plötsligt så känner jag mig inte så pepp på den kommande klassfesten men jag vet inte:s aja man kanske hinner ändra sig innan det är fredag? Det är kallt ute kring en 15minus man fryser ju ihjäl:O uschjamej mm egentligen har jag inget viktigt att säga så jag lägger ned för ikvällpusshejs//jowjowDagens LåtVinterNoll2-kent"Du säger att stan har blivit tyst och ful och öde älskling..."

Av jowjow - 21 januari 2007 13:36

hejhej!*suck* finns verkligen inget att göra-___- har pluggat idag på moronen och sutti i pyjamas till klockan ett xD nu gör jag inte nått vettigt hänger på vimotvärlden forumet;^^ ska bara fortsätta ta de lignt resten av dan, ladda upp för veckan som kommer massa att göra>___< näpp nu ska ja ut med hunden sen käka lunch o sen bara softa xDpusshejs//jowjowDagens LåtWhen The Sun Goes Down-Arctic Monkeys

Av jowjow - 20 januari 2007 15:37

hejhej!uschjamej vad kallt det är ute flrea minusgrader>___< har vart ute på promenx idag nämligen o fotat lite ska uppdatera bilddagboken senare idag;^^ haha Josso har introducerat mej för ett alternativt kentforum nu när det vanliga ligger nere:'( det är riktigt kul forum;^^ idag så fyller ju faktiskt Markus Mustonen 34 år<3 så stooooort grattis på dig sötis och kräm hoppas du har en underbar dag^^ näe nu måste jag ta o plugga:Opusshejs med er//jowjowDagens LåtBara Sånt Som Jag Tänker-Nina Rochelle"Jag vill tro på en stadsminister, jag vill tro på en stadsminister, jag vill tro på en stadsminister och på boniersmutade journalister..."

Av jowjow - 19 januari 2007 19:04

hejhej!så vart det äntligen fredag och min hjärna är totalt trött på allting^________________^ typ...måste plugga den här helgen emd *suck* men det väger upp då att de blir fest nästa helg nice;^^ i alla fall så blir det mat om typ 3 sekunder så jag ska ta och gå iväg ha en bra kväll allapusshejs//jowjowDagens LåtJoy Surrender-The Ark (för att vi lyssnade på den på SCMU:n idag xD )"I was born to start a revolution..."

Av jowjow - 18 januari 2007 19:27

hejhej!*suck* fatta trååååkiga dagen det var idag:O nä fy va segt, lektion 08.15 o halva klassen va inte ens där xD sen inso och fett hål sen på klassrådet så dök alla upp, förutom våra mentorer:O men det gjorde inte nått för vi kom fram till jätte mycket nämligen klassfest nästa fredag;^^ först hos Jonna sen ska vi dra till nå place ute på Frösön som Davva ska fixa fett nice det ska bli:D hey ho come on let's go...sen prata vi massa om studenten åhhh va ja längtar! sen fick jag reda på en annan sak det vet jag inte hur jag ska tolka:s men skit i det palla ta upp det! nä nu ska ja ta o uppdatera min bilddagbok :Dpusshejs//jowjowDagens LåtIris-Goo Goo Dolls"When everything's made to be broken i just want you to know who I am"

Av jowjow - 17 januari 2007 21:19

hejhej!usch idag har det varit riktigt segt fast det blev ju en hel del skrattanfall på SCMU :D aja har inte en nån lust att skriva faktiskt sorry alla som såg framrmot lite smasikga detaljer om mitt liv...om det ens är nån som läser den här bloggen:O pusshejs o gonatt med er//jowjowDagens LåtJolene-Dolly Parton

Av jowjow - 16 januari 2007 18:52

hejhej!usch vilken dag alltså>___< mmin buss var 40minuter försenad imorse:O så jag missade kören:/ sen hade jag ett fett hårl till 14.55 då jag faktiskt lyckades ta tag i mitt PA xD weeei känner mig lite stolt faktiskt:p sen var det foto börjar gå framåt! jag börjar bli bättre i skolan sjukt att jag kom på det sista terminenO__o aja skitsamma snart över i alla fall 141 dagar kvar:Dpusshejs//jowjowDagens LåtPrinsessor-Lars Winnerbäck"jag går och tänker på dig ibland ja jag går och önskar att du var här nu"Kvällens Tv Tipps (nyhet! i min blogg xD)Grey's Anatomy kanal 5 ett måste!

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards