Alla inlägg under december 2006

Av jowjow - 6 december 2006 20:23

jag säger bara skit dag det är allt!//jowjow

Av jowjow - 5 december 2006 11:04

baaaaaaaajs skit cphalka nu har ja ont i huve o i bena o i armen baaaaajs o ja som ville till skolan idag de va viktigt baaaaaaajs jag hatar halka skiteuofkjbfiefoepqfjqofnoce typ va ja känner nu>_<//jowjow

Av jowjow - 4 december 2006 19:49

"Det är väl helt underbart att det faktiskt finns massor med UNGA människor som spenderar sin tid här på forumet.Att gnälla över dem och att man själv måste tolerera dem är så dumt att man blir rädd.Om de inte fanns skulle forumet bli som Hannas krog-festen för ett halvår sen.150 överviktiga tunnhåriga indiegubbar som hällde i sig sprit och grät över Popsicles återförening.Att längta efter det kent som gjorde 1:a plattan & Verkligen är helt meningslöst.Ni har förändrats,vi har förändrats...."Den gamla goda tiden" kommer aldrig tillbaka.Vem vill göra nåt man redan gjort? Varför?Finns inget värre än ungdomar(28-åringar)som sitter och är nostalgiska över sin ungdom.Jag vill bara överträffa mina egna förväntningar och de är extremt höga."//jocke bergja, han är allt bra klok den "gubben" älska<3i alla fall, ver sur höll på att missa bussen i morse sen så när jag kommer till skolan så är det inte ens nån jäkla lektion>_< morr alltså *suck* i alla fall annars så var det en seg dag som vanligt, vi har dock kommit en bra bit på scmu:n nu^^ det känns skönt imorrn har jag ett fett hål igen kuwl...*not* men så e det...ihhh längthar till hösten 07<3//jowjow

Av jowjow - 3 december 2006 20:39

jag hatar att det är så, att jag inte rokar, att jag är så seg av mig, att jag är liten och klen...eller vad fan som hellt...äslka att kent släpper nytt album hösten 07, ja jag vet, det är över ett år dit men i alla fall kommer att tjata om det i varenda blogg ihhh<3//jowjow

Av jowjow - 3 december 2006 13:21

wwwwwwwwwwwwwwweeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiide e bara en si sådär 10 månader kvar nu:D ihhhh jag längtar^^ tack som fan gubbar:p hehe sitter o snackar med Jinxy ihh alltid kuwl o höra av henne:phopphopp hypadunge idag igen ihhhhh<3//jowjow

Av jowjow - 2 december 2006 18:07

ihhhh snart jul hihi va bara det ja ville lix^^//jowjow

Av jowjow - 1 december 2006 22:39

weeeeeeeeeeeeeeei han vann idol den sötisen han har vart bäst från första stunde juw^^ *thihi* vilken härlig dag det här blev i alla fall lalalalal hehe håller typ på att spama foumet med lycko smileys lix^^ gaaaaaaaalet, ja ja vet:p men så e jag så skönt att få va glad för en gångs skull:D//jowjow

Av jowjow - 1 december 2006 18:42

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
men kan ni fatta min lycka????? kom nyss hem och her på datorn, min startsida e ju kent.nu vad ser jag??? jo att kent ska ge ut ett nytt album under hösten 2007!!!!!! jag är så jävla glad att jag knappt kan tro att det är sant:D så lycklig^^ men nu ska ajg fixa middag pusshejs//jowjow

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards