Alla inlägg under december 2006

Av jowjow - 14 december 2006 16:17

jaha då var det över o de blev sjukt bra:D så klart vi e ju elitesterna xDde va väldigt vackert i kyrkan o allt blev så perfekt o alla va så duktiga^^ e så glad att ja fick va en del av det skitsamma att vi va tvunga att gå upp fyra på morron o vara i krykan halv sex, skitsamma i alla värkande ben o armar o tröttheten o sådär de va så kul, sen så var ju oxå bara våran klass på barnsjukhuset o sjöng o de gjorde så ont i mig att se dom små, men jag blev ändå glad att får sjunga o sprida glädje:D nu e ja så slut att ja inte vat vad jag ska göra vill bara sova i flera dager typ haha o förövrigt så sjöng han fint jag visste inte, men de va vackert o ja tror att jag smälte lite till o de e inte bra men skitsammapusshejs på er//jowjow

Av jowjow - 11 december 2006 19:42

lalalalalalalalaaalaalaa pratar med Carrow i telefon^^ suuuuper bässsst^^ :ppusshejs//jowjow

Av jowjow - 11 december 2006 18:14

haha första lååååååånga lucia repet idag, de gick ju som det gick slitit var det men de blir mafigt på onsdag kan jag lova så kom igen nu alla kom till Stora kyrkan i Östersund kl 19.00 så får ni se ett luciatåg som ääääääger xD...jag kommer inte att blogga på ett tagg ska fara till Anna o Helena o va där så att dom kan väcka mig tidigt på onsadgmorgon vi ska ju ha förställning titdit då, samling 05.30 hehe suuuper kuwl^^......nu måste jag återgå till mitt packandepusshejs på er//jowjow

Av jowjow - 10 december 2006 20:39

jag hatar verkligen söndgar punkt!pusshejs //jowjow

Av jowjow - 10 december 2006 11:54

jag hatar verkligen söndagar de finns inge bra med dom och just nu e ja bara på dålit humör>_< bläää ska i alla fall göra klart mitt psykologi arbete nu sen ska jag göra de där jäkla svenska talet som ändå kommer gå åt skogen-_- hata lix......funderar på o göra några listoe framöver i bloggen de brukar dyka upp en massa sånna så här i slutet av året men just nu pallar ja inte med en sån vet inte än vad jag ska ha för typ av lista de blir nog flera olika:p japp japp men nu ska ja göra nå vettit tror jag...eller så notpusshejs//jowjow

Av jowjow - 9 december 2006 17:11

hejhejidag har jag städat! ohh o vart på ica o inte gjort så mycket annat typ mest slöat efter det, ikväll hade jag tänkt kolla på film o så där o ja borde ringa Carrow:O ja e så elak som inte har gjort det:/ aja får ta i tu me det, imorrn ska jag typ plugga för snart prov...gud va ja inte har intressanta saker att skriva om:s i alla fall bästa sidan:http://www.kent.nuallt du ever behöver veta om *jockesamiharrimarkusmartin* hihipusshejs//jowjow

Av jowjow - 8 december 2006 18:19

idag har klassen sjunigt på jamtli på julmarknaden, de va rätt kul men kallt som fan:O annars så hände inte så mycket i skolan förutom det o så hade ja mina inso lektioner^^idag är det alltså den 8 december och der REGNAR ute:O fatta det borde ju snöa!!! i alla fall så ska vi sjunga imorrn med men då kan jag inte vara med för de e så sålit med bussar:snu sitter jag här och lär mig lucia låtarna så att ja kan dom till snäta vecka^^ ikväll vet ja inte vad som händer inget röoit i alla fall antingen sitta vi datorn eller så glo på tvpusshejs på er//jowjow

Av jowjow - 7 december 2006 17:34

idag är en likadan dag som igår fast lite bättre...haha Anna "ubåt" blev lucia hon kommer att passa perfekt som det jätte fin kommer hon bli:) nu måste jag dock kila ned på ica o in handla tomatsås så att jag kan laga mina berömda linser till middag!pusshejsps. jag är en popfjolla xD^^//jowjow

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards