Alla inlägg under december 2006

Av jowjow - 22 december 2006 18:41

jaha dag har ja vart o handlat det sista:p himmla massa folk på stan, ja träffa Helena på coop:D yeah så vi snacka lite^^ *suck* har mega tråkit o faktiskt inge viktigt att säga så ja lägger ned öfr idag tror jagpusshejs//jowjow

Av jowjow - 21 december 2006 20:30

haha igår hade vi klassfest o de va riktigt rowligt:D vi dansade o sjöng och skrek ESMK skita högt, så sjöng vi för Thomas å Ogan som fyller år:p Sonja gick runt o hånglade med alla, jag hade väsrta givande samtalen först med Emma O och Davva, sen med Sandra, så med Christian, sen med Erwin å Thomas om Thåström o så med Thomas och Tomas om nått som ja inte kommer ihåg men de va kul i alla fall:p sen skulle vi gå på krogen men de blidde inte ja hamna på stan på ett matställe med Amanda, Helena, Anton, Emma O och Hedda sen kom Ogan o Linn dit oxå, dom andra hade tydligen gått till Siken och en del hade farit hem;p ja minns att ja gick runt o tjatade på alla att dom skulle med på krogen men de va ingen som ville:s haha med i alla fall de va kuwligt så nu kan ni ju kolla in min bilddagbok hahapusshejs//jowjow

Av jowjow - 20 december 2006 09:28

hm idag är det alltså sista rycket som gäller; scmu uppvisning och körprov som jag ska ha med Karro:O sen ikväll klasskonser o sen utgång så de kan no bli riktigt kul avsluning på denna termin^^annars så vet ja inte riktigt känns som att allt e så knäppt alla dom ja rukade prata med på msn lix vi snackar inte längre de blir bara fel:s o alla mina problem som jag skriver om på ungdom.se känns bara så jobbigt när folk komenterar men iofs så får ja skylla mig självt när jag skriver om dom på en offentlig sida faktiskt, men det är inte så lätt om nu nån kan förstå det vill bara få ett slut på det! ja som allti gillat o hänga på mitt favvo forum har nu märkt att de har böja bli mycke tjaffs där de e så tråkit om alla bara ska bråka me varann hela tiden:s*suck* jag tror ja lever mitt liv för mycket på nätet men jag orkar inte deala med mina verkliga problem dom är för jobbiga klarar det inte själv:'(äh ska ju va positiv idag hallå sista dan innan lovet come on jowjow!!!pusshejs//jowjow

Av jowjow - 19 december 2006 15:00

hm soooov till 12.00 idag så himmla sköööönt xD sen så har ja städat lite ska städa igen nu annars gör ja inte alls nått bara går runt å myser:D ihh lalala looooov efter imorrn yeah:Dpusshejs//jowjow

Av jowjow - 18 december 2006 20:43

haha yeah idag kom de riktit mycke snö:D flumma bara på psykologiprove men de känndes ändå som att de gick bra:p skulle ha vart hos Anna o Helena nu men mina föräldrar va i stan så dom kom o hämtade mej nice ska titta på Prison Break och bara tare lugnt ikväll för nu e de inge plugg kvar:p på onsdag e det klasskonser för föräldrarna och sen ska vi gå ut, ja bara klassen så klart:D förferre hos Karro o ja e sååå himmla pepp på å gå ut för att den e det ju loooooov fasen va nice o dessutom så kanske vi kommer in gratis oxå på krogen xD haha yeah prefa sättet att avsluta terminen på xD förövrigt så såg jag på kentdokumentären igår och den ägde<3pusshejs//jowjow

Av jowjow - 17 december 2006 14:56

*suck* jag försöker vrekligen plugga men de e skit tråkit ja har ingen lust alls-_- så sitter o spammar kentforum o stördar mig med en massa Iron Maiden låtar i låtleken xD haha, ska typ äta nått tror jag och sen verkligen ta tag med det där jäkla pluggandet!pusshejs//jowjow

Av jowjow - 16 december 2006 11:26

hejhej nu e ja hemme från julbaket hos Anna o Helena:p de va riktigt kul i går ska ladda upp på bilddagboken en massa knäppa bilder xD men nu e man värsta mega trött vilken vecka det har varit:O måste tyvärr plugga nu *suck* ja orkar inte men jag måste prov på måndag:O skit menmen sen e de ju jullov^^ sweet:O) pusshejs på er//jowjow

Av jowjow - 15 december 2006 17:28

ihhh ska iväg o baka med gänget hemme hos Anna o Helena X men smarto som ja e hade ja inga saker med mig så de va bara o åka hem o hämta dem så har ja käkat o nu ska ja på ica o köpa glögg eller pepparkaksdeg sen ska ja ta bussen in till stan xD ihh lalal va kuwl o få göra nå annat ett tag:p sen ska jag plugga resten av helgen bara 3 dagar kvar sen jullov:)pusshejs//jowjow

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards