Alla inlägg under november 2009

Av jowjow - 8 november 2009 17:18

Hej!


idag är det söndag och jag känner mig lite febrig och matt, men det går nog över! mmh igår hade jag mys för mig självt tände massa ljus och kollade på Grey's Anatomy, avsnittet som kommer gå på tv 5 till veckan, bra att ligga lite före hehe, i alla fall idag blev det inte mycket gjort, jag sitter mest och funderar på massa saker, på hur jag ska orka bli nyttig och pigg igen och smal, åh gud mins när jag hade gått ned 10 kg vilken dröm det var, men nu går jag bara upp hela tiden och deppar ned mig mer och mer, usch! Nej jag mår inte bra av det här, inte alls, har dock varit duktig enligt mig i alla fall inga dumma saker, fast jag vill, åh jag vill bara skära bort det fula och äckliga, vet inte varför det har blivit så här igen, vet verkligen inte, bara att jag inte gillar det, inte alls, har ingen motivation till nånting och jag undrar vart min energi har tagit vägen? vart tog den där gnistan, det där hoppet vägen som jag hade en gång? ibland blir jag bara så trött! och en annan sak som gör mig trött nu är reklamen på spotify har lyckats med att få reklamen precis efter 18:29-4 och det förstör övergången till taxmannen, det är ju så sjukt snyggt att dom låtarna sitter ihop!...i alla fall insåg nu att jag inte lyssnat på nått annat än RÖD i 3 dagar nu haha men den är ju såååå bra så man kan inte sluta lyssna och gud vad jag längtar till mars, Gävle och Göteborg och sen så hoppas jag på att det blir nån spelning i sommar med så blir det 3 gånger det här året också så kan jag lägga till det så blir det 9 spelningar totalt AWESOME :D hehe på tal om konsert bara 3 veckor kvar till Winnerbäck åhhhh *längtar* :D <3 hoppas ni har haft en fin helg  i alla fall


puss & kram

Av jowjow - 7 november 2009 14:11

  Hej!


hallå hallå kära läsare, jagå  har som ni kanske märkt haft ett uppehåll för mitt internet bara dog :( vet inte vad som hände men jag loggade in på tisdagsmorgon och så slutade allt att fungera tydligen så vart det nå fel med modemet, men vi hade ett extra i källaren hehe så min bror kom hit och nu funkar allt igen :D jippi! så vad har hänt? inte mycket i onsdags var ja å finkade på tingan med, Disa, Matilda, Sofia och Peter <3 det var sååå trevligt så sen for ja på bio med Peter å Sofia vi kollade på Bröloppsfotografen den var helt okej, torsdag och fredag så jobbade jag lite, och annars så var bästa grejen på fredagen att Röd kom! mmm han precis få den med posten innan jag skulle med bussen till jobbet, så lyssnade hela vägen, kändes så underbart att höra jockes röst igen, ja alltså det är alltid speciellt att höra nya låtar, måste säga att töntarna är blek i jämförelse med resten av skivan, vilket beat, vilka dans låtar, texterna <3 ja behöver jag säga mer än att jag blev kär direkt? hihi <3 och på tal om det har minsan bokat kent biljetter till spelningen i göteborg den 21 mars till mig och Peter, ja hör och häpna, han ska bli den tredje jag släpar med i ett förösk att bli färlst, drog ju med mig carrow på min aldra första spelning Turné 19 den fjärde juni 2005, så underbart och sen så drog jag ju med mig azze på spelningen i Sundsvall den åttonde mars 2008, hehe så ska bli så trevligt, går ju med mammi på spelningen i Gävle först och sen veckan efter åker jag ned till gbg festar med peter och avslutar helgen med kent, kan inte bli bättre :D nåja nu ska jag ta och äta lite, skriver kanske mer sen, på återseende


puss & kram

Av jowjow - 2 november 2009 15:03

Hej!


mm måndag idag och jag har köpt kameran <3<3<3 är så käääär i den :D mmm och de va en gammal klasskompis till mig som stod i kassan så vi pratade lite, trevligt :D mmm och nu har batteriet laddat klar så ska testa den nuuuu mmmm :D så kär!!! haha mmm och på onsdag ska jag träffa min vänner och fika på tingan och jag längtar<3 skriver kanske mer sen ikväll


xoxo



Av jowjow - 1 november 2009 16:14

Tjohoo!


mmm nu är det söndag och helgen är över :( mmm måste säga halloween var sååå roligt :D hahah så kul å se alla utklädnader och nån tog min kamera och tog massa bilder sååå kul, var inte så kul på marité men ändå och disa var så söt i sin pumpadräkt, saknade matilda dock och sofia den muppen som jag aldrig han träffa på marité, på sibylla sen träffade jag och peter några konstiga norskar som gillade dansband och mannen han pussade på mig, uhhh han var gammal och spanade in mina bröst så då sa peter tills hans fru om det var okej för henne att hennes man kollade på hans flickväns bröst, hahahaha alltså gud det var så stört, och förresten på kvällen tidigare allstå när ja å peter var på väg till marité så kom det fram en tjej som sa att jag hade snygga ben!!!! :D <3 mmm bäst halloween ever :D


idag har jag gått till lugnvik och promenixat med sofia, sen gick jag hem, och jag kom på att jag vill starta ett café för vilsna konstnärssjälar, det skulle bli en hit, ekologiskt te och vegetariska sallader o pajer mmmmm älska!


nu vet ja inte va ja ska göra mer idag, säger bara om ni vill se bilder från i fredags så är det fabriksmolnen @ bilddagboken som gäller! ;)


xoxo


//jowjow

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards