Alla inlägg under november 2009

Av jowjow - 18 november 2009 02:11

tack för hjälpen! nu ska vi se om det här funkar, och ja peter den här är till dig, lyssna och börja känn peppen ;)



Av jowjow - 17 november 2009 23:37

tjoho!


okej måste bara säga idag är jag så feeeeeeett kääääär i Lady GaGa!



och ja om nån vet hur man gör för å lägga upp en video från youtube så den syns direkt här på bloggen snälla HJÄLP MIG!

Av jowjow - 17 november 2009 00:27

Hej!


eller godkväll, vad jag har börjat blogga sent på nätterna, eller sent å sent beror väl på hur man ser på saken ;P idag har jag inte gjort mycket, pratat bort några timmar i telefonen och smsat lite och då blev jag alldeles ihhh!imorgon ska jag faktiskt ta och lämna in min telefon, och blir det så att jag inte får låna en undertiden från affären så kommer jag va utan HEMSKA TANKE!!! men de måste göras för nu kan man inte ens ladda batteriet för det är glapp i sladden :( och nu glömde jag var det var som jag skulle berätta för jag försvann i tankarna, nåja tror igen en happy jowjow är på väg att komma fram whiiie :D och henne vill ni väl se mer av???


godnatt


puss&kram

Av jowjow - 15 november 2009 22:12

det har du rätt i men det struntar jag i


godkväll!


idag är jowjow bakis, bakis och väldigt bakis! för jowjow var på fest i går, hemmafest i lugnvik hos en annan johanna som är sofias klasskompis, jag vart inbjuden till klassfest av sofia, och är väldigt glad att jag tackade ja till det, för det var en av de roligaste festerna på länge, en riktigt bra kväll nytt roligt folk, billig tysk vodka i is shots glas, massa hångel, en lång promenad tillbaka in till stan i trevligt sällskap, en lika mysig morgon, fast som sagt har inte mått toppen bra idag, men är ändå glad, tänk vad oväntat saker kan bli ibland!


haha orkar inte skriva mer nu min hjärna är för trött för sånt här!


hoppas alla har haft en fin helg i alla fall det har jag!


puss&kram

Av jowjow - 13 november 2009 23:59

Hellou!


jaha så var klockan snart midnatt och denna fredag den 13 är över, hade jag någon otur idag? när inte ett dugg, sov länge idag med, sen for ja å jobbade, det gick bra, sen kom hem kollade ett avsnitt Grey's Anatomy och nu sitter jag här å funderar på att sova innan klockan blir 1 får se hur det blir med den saken :P jaa vad ska man säga, händer ju int just nå så skriver mest för att de känns bra å göra de, jag har fundera på å göra en ny header, men tror ja ska vänta me de te efter LW konseren se om jag får nån snygg bild där som ja kan ha som header och så ska ja byta text, mm designerdrömmar ny frisyr, det här är början på en ny tid (hehe skadad eller vad ;P ) nåja nu ska jag typ börja se Prison Break från början bara älskar första säsongen så mycket! tänkte sen kanske se OC för att få en nostalgi kick första säsongen där är också jävligt bra, ja jag vet men har man inget liv så kan man lika gärna nörda sig!


puss & kram!

Av jowjow - 12 november 2009 22:53

Hej!


jaha idag kan jag säga er sov till 12.30 jätte givande usch så hemskt egentligen men så blir man när man inte har nå å göra om dagarna, och jag går bara omkring och drömmer om någon som inte finns, tittar mig i spegeln och mår illa och sen vill jag typ bara sova ännu mer, fick ett sms av sofia som jag inte har svarat på ännu; Vad vill du med ditt liv? och ärligt så är mitt svar: ingenting och det är så hemskt att det ska vara så här, och jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att komma ur det?


i alla fall så vill jag också säga tack till komentarer som jag fått på senaste tiden så kul med nya människor som tittar in på ens blogg, vet inte ens vilka som brukar läsa, men tack ska ni ha!


nu ska jag åter gå till att grubbla lite mer på det här med livet hoho!


puss&kram

Av jowjow - 12 november 2009 00:00

Hej!


eller godkväll är väl kanske mer passande, jag har just avslutat ett över en timmes långt samtal med peter om just allt och inget, det var sååå trevligt så, men vet int om vi blev nå klokare av det hela?!? haha, mm idag så har jag inte gjort mycket vettigt annars, städat lite och så, mest lyssnat på kent faktiskt hehe mmm, har lyssnat på alla skivor idag är på TTS nu och sen ska jag lyssna på Röd, sen THOSE och sen alla singlar hehe :P mm var väldigt länge sen jag lyssnade på TTS, den är ju faktiskt också riktigt härlig, är på Våga Vara Rädd, det var min favvo då på den tiden, haha då på den tiden hösten 07 när albumet kom!! mm åhh mins ännu nyheten 01 december 2006 kommer hem kollar på kent.nu fick veta ny skiva med kent hösten 07 åh dog lite, sen massa spelningar under 08 underbart, sen tystnad hade faktiskt själv paus då lyssnade inte alls så mycket men 21 april det här året så kom nyhten från herr berg himself på foumet, dom hade påbörjat inspelningarna av deras åttonde album, de visste inte då när de skulle släppas, åhh så underbart så därför var ju spänning olidlig när man fick veta att det skulle komma den 6 november i år, underbart när man hörde töntarna första gången, men ännu bättre när man hade albumet i sin hand, dog lite, är så glad, och ja ni må tycka att jag är patetisk och fanatisk, ja kalla mig what ever you like, men är det inte bättre att ändå ge sig in nånting som är väldigt mycket vackert och som skapar en känsla av trygghet och där det är så mycket kärlek och som man verkligen mår BRA av??? än att gå ned sig i det svarta ingentinget som finns där ute? det är vad jag tycker i alla fall! godnatt

Av jowjow - 10 november 2009 22:29

Hej!


puhh idag har jag jobbat 7.30-14.00 + 16.00-20.00 är helt slut i kroppen, eftermiddagen var rena rama kaoset! jag är sååå trött!!! mmm alltså jag vet int men saker käns inte bra, så är det och kan inte säga exakt vad som är fel, sen så är jag bara sur och trött och grinig, tror jag ska ta en paus och dricka öl med Henrik i ume de vore nått haha :P och ja jag har gjort så många besvikna, orkar inte gå in på detaljer men men let's just say things went bad for som nights now, och egentligen mår jag mest illa och nu har jag ont i benen också, tror jag ska sova men först en sak till, jag läser inte många bloggar, faktiskt bara sofia och alex, och en del random ibland, men sen så läser jag andreas blogg och den har fan dom snyggaste bilderna och mest rakt in i hjärtat texter jag vet, oh oh snyggt! nej nu orkar jag inte me hejna nå mer, godnatt!


jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards