Alla inlägg under september 2008

Av jowjow - 8 september 2008 21:25

okej nu har jag på börjat nyttighetsveckan så därför kommer jag att dokumentera detta i min blogg från och med nu för att peppa mej själv :p


Intag


Smoothie (banan, naturell osötad youghurt, blåbär, björnbär)

kalkonrullar med philadelphia ost 2 st

sallad med lite köttfärssås (äter inga kolhydrater under den här veckan så hoppade över pastan till middagen)

thé, kalkonrulle och tomat

en näve valnötter


Motion

 

promenad på 1mil, plus vanliga vardags sysslor


ah det är tufft men jag är bestämd att detta ska bli kanoners så kommer fortsätta att utelsluta kolhydrater från all mat under en 2 veckors period och fortsätta att motionera har vart ute o gått mycket förut men idag var längsta kommer att varijera mej så ni ska få följa resultatet här nu ska jag varva ned dagen med lite betapet ;)


//jowjow

Av jowjow - 8 september 2008 13:28

Hejsan!


det var ett tag sedan jag skrev, vad har hänt sen senast? Jag var på bio med Elin, Disa och Matilda i tisdags det var kul fast vi såg kassa filmen och så var på vi på kina resturang och blev sura haha, på onsdagen blev det utgång på Oleary´s och Swingfly var där och spelade haha det var väldigt kul fast jag trodde att min kamera var sönder, men det var det inte och Dj spelade Lars Winnerbäck, Säkert! och Håkan Hellström :D sen har jag jobbat helg med trevligtaste folket mm det var fin väder och på söndagen hade vi promenad med halva bygget kändes det som, men det var kul ^^ idag är jag ledig så jag sitter just nu och lyssnar på Hello Saferide och planerar hur jag ska ta mej till Sundsvall i Oktober och titta på Lasse Lindh=) jag har även påbörjat min nyttgihets vecka nu ska jag fan klara av det här så det så!


Jag Lyssnar På!

Låt: Anna

Artist: Hello Saferide

Album: Mor Modern Short Stories From Hello Saferide


//jowjow

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards