Alla inlägg under juni 2008

Av jowjow - 8 juni 2008 22:10

godkväll!


jaha söndag, betyder, tyvärr jobb imorrn är fett opepp även om jag bara jobbar til 12 vilket i mitt fall är totalt menigslöst ändå eftersom att jag måste vänta tills 16 innan bussen går, och just nu är det spöregn och storm ute, skulle inte förvåna mej om det blir så imorrn med bara för att jag hade tänkt ligga ute och njuta av solen medans ja väntar på bussen, nu kommer jag få sitta inne och tvnga mej självt att läsa den där bajs teorin ._.


usch usch, annars så är det väl som det brukar med mej, är tyvärr jävligt down just nu, men kanske blir bättre snart, hoppas det, i alla fall några bra saker är att det är typ bara 56 dagar eller nått till kent ihhhe <3 och på onsdag ska jag på blixtvisit hos min älskade <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


 näe mycket mer än så har jag inte att säga, ska sova nu så man orkar upp tills imorrn får se hur det blir med den saken uhh ._.


Jag Lyssnar på!

Låt: Hum hum från humlegården

Artist: Lars Winnerbäck

Album: -


//jowjow 

Av jowjow - 7 juni 2008 22:52

"ge mig din kyla nu
ge mig din svala hud"


"jag skulle ge dig allting du pekar på
men bara när du inte hör vågar jag säga så"


"när jag blir grå

när jag faller orkar du får två" 


 "stanna hos mig

du är allt jag har kvar" 


ja jag kan hålla på i evighet, men det ska jag inte, men jag älskar dej Azze <3


//jowjow 

Av jowjow - 7 juni 2008 17:26

hejsan!


jaha så var man hemma då, sitter i mitt tråkiga rum och solen skriner, jag känner mej bara allmänt depprimerad, grattis till mej som återigen lyckades grina bort halva natten hos min darling, yeahj verkligen plus poäng det not .-.


orkar inte skriva om allt som hände, tycker ni ska kolla i min bilddagbok, lite hemlisar måste man få ha fast man har ehn blogg ;)


förövrigt så är jag så fruktansvärt trött att jag skulle vilja lägga mej på sängen och sova mesamma, ska iaf lägga mej o läsa lite


hoppas ni har haft en fin helg i alla fall kramis


//jowjow 

Av jowjow - 4 juni 2008 16:36

hellou mina vänner ;^^


idag är ännu en dag av strålande sol och blå himel, underbart :D jag unnade mej en sovmorron sen åkte jag in till stan en sväng, annars har jag inte gjort så mycket idag, mest latat mej :p


 hahajag har börjat lyssna på en massa 80-tals musik, tack vare denna sida!

underbart, säger jag bara kolla in, helt klart värt! haha jaja nu kommer resten av min familj hem så jag ska ta och avsluta det här, på återseende och ha en fin kväll alla =)


Jag Lyssnar På!

Låt: Livin on a prayer

Artist: Bon Jovi

Album: -


//jowjow 

Av jowjow - 3 juni 2008 20:52

hello!


haha jag har en läsare i alla fall, fick en komentar av josso här om dagen xD  nu mina vänner är det sommar, och igår gick jag och fick mej en fin fin sommar frilla och så har jag minsann färgat håret, har ingen bild på det men kolla i min bildagbok under måndag så får ni i alla fall se min nya frisyr, är så jäkla nöjd, blev kanon bra :D


idag så har jag jobbat men resten av veckan är kag ledig så ska fly stan och studenterna och ha det mysigt med min älskling, men imorgon så väntar först ett besök på stan, ska handla lite igen *tihihi*


jaha nu fick jag telefon så jag ska ta och avsluta här, ha en fin kväll :^^

 

Jag Lyssnar på

Låt: Lover I Don't Have To Love

Artist: Bright Eyes

Album:-


//jowjow 

Av jowjow - 1 juni 2008 18:04

gahh jag hatar när bilddagboken segar!


hejsan alla! =)


jo men jag lever och så men jag är grymt seg på att blogga bara för det händer inte så mycket just nu, dagen har ägnats åt rensning av garderoben och lite små uppstädning av rummet och så där, allmänt tråkigt alltså!


senaste tiden har jag befunnit mej i nån slags deppighet, och den har jag botat med shopping, haha kanske inte så bra pengarna bara flyger iväg men nu har jag massa fina nya kläder och kanske viktigaste av allt Hello Kitty såpbubblor <3


vädret har erbjudit sol och igår blev det utflykt och grillning av marsmallows :D hoppas på fin väder till veckan oxå för då ska ju jag ta en sväng till min darling och vi har planerat picknick på nationaldagen :D


usch vad jag babblar på om ovesäntligheter jaja ska kila ut på promenix nu hare gött alla!

 

Jag Lyssnar På!

Låt: I'll Be There For You (F.R.I.E.N.D.S Soundtrack)

Artist: The Rembrants

Album: LP


//jowjow 

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards