Direktlänk till inlägg 8 juni 2008

ta min hand jag följer dig vi ska åt samma håll

Av jowjow - 8 juni 2008 22:10

godkväll!


jaha söndag, betyder, tyvärr jobb imorrn är fett opepp även om jag bara jobbar til 12 vilket i mitt fall är totalt menigslöst ändå eftersom att jag måste vänta tills 16 innan bussen går, och just nu är det spöregn och storm ute, skulle inte förvåna mej om det blir så imorrn med bara för att jag hade tänkt ligga ute och njuta av solen medans ja väntar på bussen, nu kommer jag få sitta inne och tvnga mej självt att läsa den där bajs teorin ._.


usch usch, annars så är det väl som det brukar med mej, är tyvärr jävligt down just nu, men kanske blir bättre snart, hoppas det, i alla fall några bra saker är att det är typ bara 56 dagar eller nått till kent ihhhe <3 och på onsdag ska jag på blixtvisit hos min älskade <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


 näe mycket mer än så har jag inte att säga, ska sova nu så man orkar upp tills imorrn får se hur det blir med den saken uhh ._.


Jag Lyssnar på!

Låt: Hum hum från humlegården

Artist: Lars Winnerbäck

Album: -


//jowjow 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards