Alla inlägg under april 2008

Av jowjow - 17 april 2008 21:31

hallou:^^


godkväll kanske är det mer rätta ordet, jo idag har jag inte gjort mycket förutom en kvällpromenad, men däremot har jag tänkt, och tänkt och funderat och kommit fram till att jag verkligen har problem, men jag vet inte hur jag ska lösa det, jag vill vara stark, jag vill klara av det här, jag vill hitta en framtid, men allting känns så grått och trist, trots den härliga våren, jag är otroligt lycklig över att få älska och vara älskad av min sweety men jag vet inte, jag är så rädd att han inte ska orka med mej snart för jag känner verkligen att jag är på väg att bryta ihop nu, allting här hemma kväver mig, allt tjat, precis ALLTING! jag måste hitta mig självt och veta vem jag är och vad jag vill göra, dessutom får man ju aldrig några uppmuntrande ord här hemma heller, allting jag gör är ju ändå bara fel, och allting som jag gjort tidigare är ju oxå bara fel, allt det här äter upp miig sakta, jag vet inte hur jag ska hantera det här, så jag har fallit tillbaka, och jag kommer aldrig kunna säga nått till mamma, hon tror att det bara är påhitt, dessutom blev hon ju ändå as förbannad förra gången


jag vet inte ens om jag kan prata med Carrow om det, jag har ju i alla fall min älskling och eftersom att jag vet att du läser det här så hoppas jag att du kommer att stå ut med meji helgen i alla fall trots att jag just nu är på väldigt instabilt humör, läskigt nu ringde han just wieee :P



jaja ska forstsätta förklara nån anna dag, men just nu ska jag prata med honom sen sova och vakna upp till den fredag och njuta av en uderbar helg så ja på återseende mina kära vänner =)


Jag lyssnar på!

Låt: En Av Oss

Artist: Mauro Scocco

Album: Herr Jimsson Äventyr


//jowjow 


Av jowjow - 15 april 2008 18:45

hejsan!


jaha så har nästan hela denna tisdag oxå försvunnit i ingentinghet, fast jag har i alla fall vart ute på en promenix och solen har lyst, lyser ännu och himelen är blå =) det är ju alltid trevligt, nu sitter jag och väntar på att min äslkling ska ringa, undrar vart han har tat vägen saknar jue :'( 


mm imorrn blir det jobb men börjar sent så att det är inte så farligt får ju sova i alla fall =) 


ikväll då? mja ska inte göra så mcyket kanske är det nått på tv få se men ska fixa lite tvätt nu så ha en fin kväll alla!


Jag lyssnar på!

Låt: I Wash My Mouth With Soap Before I Go

Artist: Timo Räisänen

Album:  Love Will Turn You Around


//jowjow 

Av jowjow - 14 april 2008 20:17

måndag!


och jag har jobbat men nu är det över weihooo magsjukan är borta från och med imorgon kommer allt att vara som vanligt det ska bli så himmla skönt :D men det är ju så att allt det här slitet kommer i alla fall att visa sig på lönen i maj!


imorgon är jag ledig ska bli skönt om det är fint väder så kommer det garanterat bli en promenix, åh kan inte snön bara smälta bort nu så att man verkligen vet att det är vår?


i alla fall om 2 veckor är det ju valborg och så om allt går som det ska kommer jag att vara med Carrow weiiie det ska bli kul, kommer dock inte att stanna så länge, för jag har en massa jobb iplanerat framöver oxå, man måste ju skaffa sig nån form av inkomst! :)


men före det så väntar ju en helg och jag ska som brukligt bege mig  till Sollefteå och så kanske jag och älskling lyckas styra upp en tripp till Sundsvall på lördagen! kvällen ska i alla fall ägnas åt att dricka vin och käka ostbricka :p och säkert kolla på film och om det är bra väder så ska det banne mig bli en söndagspromenad oxå ;)


jaja nu ska jag kanske göra lite nytta i väntan på Prison Break!


so long kära vänner!


Jag Lyssnar på!

Låt: Of Walking Abortion

Artist: Manic Street Preachers

Album: The Holy Bible


//jowjow 

Av jowjow - 13 april 2008 13:59

goddag!


jaha så var det söndag och helgen är över och imorgon väntar 10 timmars jobb idag, jaja så kan det va


dagen har ägnats åt att städa upp, så nu är det fräscht ska bara byta sängkläder så är jag nöjd =)


har inte så mycket att säga egentligen, men kände att ni skulle få läsa nått så ni vet att jag lever hehe, uh får se hur den här veckan kommer att te sig allt jag vet är att slutet ska tillbringas hos älsklingen wiiie :D 


jaja ska inte terra er med massa nonsen länge, lär nog inte händ nått extra speciellt i mitt liv den här dagen men vi synes till veckan då med nya spännande uppdaderingar eller nått hehe...

 

Jag lyssnar på!

Låt: Åt Samma Håll

Atist: Lars Winnerbäck

Album:  Söndermarken


//jowjow 

Av jowjow - 12 april 2008 19:10

hejsan hejsan!


jo men det var ett tag sen senast! men det är för att den här veckan har gått ut på jobb jobb jobb jobb 40 timmar på 4 dagar, ja ni kan ju räkna ut själva sjukt jobbigt! och jag måste säga att jag och den där nedras kaffekokaren kommer väldigt bra överens nu ;) samma tid väntar mej på måndag sen får man bara hoppas att den här nedra magsjukan går över snart innan alla blir tokiga!


den här dagen har jag vart på stan och införskaffat Generation Ex singeln =) och en mp3 laddare för väggutag så nu funkar "min" kära ipod håller på att lägga in alla mina låtar nu vilket tar en jäkla tid!!! men sen då har jag massa bra att lyssna på =) wiiieho! så snart det är klart ska jag lägga mej i sängen och lyssna på musik, äta choklad och läsa en bra bok:^^ tänkte att jag skulle städa mitt rum men det kan vänta till imorgon för just nu ids jag inte, men jag har i alla fall tagit bort all disk som stod och samlades här inne! *duktig* ja jag vet inte så intresant inlägg men just nu händer inte så väldasn mycket i mitt liv bara jobb jobb jobb! men ska väl lugna sig lite nu så ska nog få lite tid över till att berätta för er vad som händer!

puss och kram ha en fin lördags kväll!

 

Jag Lyssnar På!

Låt: Det Kanske Kommer En Förändring

Artist: kent

Album: Generation Ex singeln


//jowjow 

Av jowjow - 7 april 2008 11:43

hejsan!


det har varit ett långt uppehåll från min sida nu, för först har jag jobbat fyfan så jäkla många timmar i rad att det inte borde finnas usch usch usch, sen åkte jag till min darling för att koppla av, ehm ja det blev ju en trevlig lördag kväll kan man ju säga hehe kollade i alla fall på Walk The Line =) söndagen var lat dagen number one, inte så konstigt men ändå ;) usch det är tråkigt att skriva, eller jag ids inte, kanske för att jag vet att jag har tusen andra saker som jag verkligen måste ta tag i, så ska göra det först, kommer bli bättre på att skriva sen, kanske ;)


Jag Lyssnar på!

Låt: Jag Är En Vampyr

Artist: Markus Krunegård

Album:  Markusevangeliet


//jowjow 

Av jowjow - 2 april 2008 23:04

hejsan =)


okej blir ett kort inlägg nu för uvudvärken dundrar och jag vill verkligen sova, i alla fall bakade värsta goda tårtan idag och besökte systemet haha handlade 2 xider och han i kassan sa grattis XD sen jobbade jag och nu är jag rädd att jag ska åka på magsjuka usch usch usch känner mig dålig men är nog så där inbillning bara för att man vet att man vart i den miljön! mja i alla fall tack alla som grattat mej och så där!


förövrigt så ska jag ha en BDkväll för mej sjävlvt om ingen annan är på fyfan jag vill bara grina för det är så jäkla sorgligt :(


R.I.P Anders Göthberg !


mja godnatt på er nu små troll så hörs vi nån dag!


//jowjow 

Av jowjow - 1 april 2008 20:50

godkväll!


nu är det ny månad, April och med den så komer våren, har vart aldeles underbart väder nu, strålande sol och blå himel och varmt, all snö har näsat smältbort från vägarna =) man blir så glad, kom även fram till att Känn Ingen Sorg För Mig Göteborg är ultimata vårskivan lixom ett x-antal låtar av Marit Bergman åhh <3


i alla fall sov länge idag sen kollade jag på Days hehe sen for jag till stan och handlade glitter weihho och sen for jag på coop och köpte saker så jag kan bara en tårta till mej själv imorgon :D sen nu ikväll var ja ute på en lång promenix som vanligt!


ja nu ska jag inte göra så mycket kanske ringa ett samtal och så till äskli <3

förövrigt så är det hemskt tragiskt att gitarristen i Broder Daniel har tagit livet av sig usch :( :( :(


aja adjöss på er nästa gång vi hörs är jag 20 dä ni kids ;)


Jag Lyssnar På!

Låt: Stop Me June (Little Ego)

Artist: kent

Album: Hagnesta Hill (engelska)


//jowjow 

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards