Direktlänk till inlägg 17 april 2008

I am your soilder and i will be marching here right bye youre side

Av jowjow - 17 april 2008 21:31

hallou:^^


godkväll kanske är det mer rätta ordet, jo idag har jag inte gjort mycket förutom en kvällpromenad, men däremot har jag tänkt, och tänkt och funderat och kommit fram till att jag verkligen har problem, men jag vet inte hur jag ska lösa det, jag vill vara stark, jag vill klara av det här, jag vill hitta en framtid, men allting känns så grått och trist, trots den härliga våren, jag är otroligt lycklig över att få älska och vara älskad av min sweety men jag vet inte, jag är så rädd att han inte ska orka med mej snart för jag känner verkligen att jag är på väg att bryta ihop nu, allting här hemma kväver mig, allt tjat, precis ALLTING! jag måste hitta mig självt och veta vem jag är och vad jag vill göra, dessutom får man ju aldrig några uppmuntrande ord här hemma heller, allting jag gör är ju ändå bara fel, och allting som jag gjort tidigare är ju oxå bara fel, allt det här äter upp miig sakta, jag vet inte hur jag ska hantera det här, så jag har fallit tillbaka, och jag kommer aldrig kunna säga nått till mamma, hon tror att det bara är påhitt, dessutom blev hon ju ändå as förbannad förra gången


jag vet inte ens om jag kan prata med Carrow om det, jag har ju i alla fall min älskling och eftersom att jag vet att du läser det här så hoppas jag att du kommer att stå ut med meji helgen i alla fall trots att jag just nu är på väldigt instabilt humör, läskigt nu ringde han just wieee :P



jaja ska forstsätta förklara nån anna dag, men just nu ska jag prata med honom sen sova och vakna upp till den fredag och njuta av en uderbar helg så ja på återseende mina kära vänner =)


Jag lyssnar på!

Låt: En Av Oss

Artist: Mauro Scocco

Album: Herr Jimsson Äventyr


//jowjow 


 
 
Ingen bild

josso

17 april 2008 22:20

*kram* hoppas allt blir bra :/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards