Direktlänk till inlägg 26 oktober 2014

v30

Av jowjow - 26 oktober 2014 21:30

Hej!


En stund över så nu tänkte jag att det är dags för en uppdatering. Jag har ju inte skrivit så mycket om hur denna gravididet har varit, men tänkte göra det nu. Gick ju in i v30 igår och vaknar fortfarande med illamående. Kräks varje morgon, men det är mycket bättre än i början, för då kräktes ja hela tiden vissa dagar. Har ju haft foglossning sen typ v15, men nu är jag så van att de gör ont att ja knappt tänker på det ibland. Men de käns ju alltid extra när jag gör saker som städa å promenera. Man har ju inte alls samma ork att leka å sånt, men idag gick vi faktiskt till lekparken en stund på förmiddagen och gungade. PÅ tisdag ska jag till BM så återkommer då om hur det var.


Jag klippte mig i onsdags och fick en otrevlig överraskning, har jätte skadad hårbotten så måste ha ett specialshampoo nu för att ja inte tål vanligt och kan tappa håret om ja inte får bort dom här utslagen :/ Men blev jätte nöjd med min nya frisyr i alla fall så det är ju huvudsaken haha!


På torsdagen så var det dags för hörselkontroll igen för Vincent å ja blir inte klok, nu har de ändrat sig med hörseln och dom säger att han hör bra på det som han alltid hört dåligt på och sämre på det som alltid varit bra?!?! Ska i alla fall få remiss till en logoped också men ingen ny hörsekontroll förrns om 6 månader!!! GAHHHHH att de ska vara så här, vill ju bara få ordning på det så att vi kan hjälpa honom!


Nåja nu blir det dags att krypa ner i sängen, man blir tröttt av denna dumma tidsomställning som dessutom gör att de är mörkt redan kl 17 bläää!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards