Direktlänk till inlägg 13 oktober 2014

Autumn leaves

Av jowjow - 13 oktober 2014 21:15

Hej!


Åhh så dåligt allting går, har ju försökt få tag på BM hur länge som helst nu och när jag ringde idag kl 11 så har dom ändrat telefontiden till 08 istället, JAG BLIR GALEN! Så nu blir de nytt försök imorgon! Sen tappade ja en stövel förra veckan, hade fått nya till Vincent av mamma och dom låg under vagnen, en försvann och är ej återfunnen så är skitsur över det.


Här är det segt med läggningen nu igen, har varit lite slapp så han har fått sova i stora sängen med mig, men ska vänja av han vid det för att vill att han ska sova i sin egen säng nu, dels för att de är jobbigt då han sparkas i sömnen och ska helst ligga så nära mig som möjligt. Sen så blir de inte bra när bebisen kommer och man ska amma på natten då kan ja inte ha honom sparkandes bredvid liksom. Bebisen ska få sova direkt i spjälsängen från början, vilket vi ej gjorde med Vincent så han är så van att sova med oss. Men sängen står ju inne i vårt sovrum så vi är ju ändå nära hela tiden, bara de att han måste sova själv ändå vilket han är sur över. Så nu har jag legat här inne sen kl 19 och varit tråkig. Lagt ner honom i sin säng sjumiljoner gånger och sagt godnatt. Kan ej gå ut för att då gråter han bara och kommer upp direkt efter mig, och vill inte att han ska gråta sig till sömns. Så då är det bara att stå ut med att man får ligga här inne tills han somnar. Oftast går det mycket fortare men det är bara segt nu för att han inte får sova på stora sängen. Men känner att jag måste vara hård mot han nu och inte ge efter även om det tar tid att få honom att sova. Nu har han legat ett tag och snurrat med täcket men nu hör jag på andningen att han sover.


Tog in datan till sovrummet då jag kände att de här blir en sån kväll då de ej är nån ide att lämna rumet typ, så nu ska jag smyga iväg å göra nå mackor och te, sen ska jag kolla Sunset Beach innan jag ska sova. Imorgon ska Vincent på dagis och jag ska städa, måste dammsuga och skura, samt städa toan och vattna blommorna. Puh kommer va helt slut men som tur går de på en timme bara sen hinner ja ändå vila innan man ska hämta på dagis!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards