Direktlänk till inlägg 5 april 2014

aprilhimlen

Av jowjow - 5 april 2014 20:40

Hej!


Jaha var ett tag sen jag skrev, de har inte inte hänt något nytt allting är precis det samma som förut, förutom att jag har blivit ett år äldre. Känner mig så tom denna kväll, kan inte riktigt sätta fingret på vad det är. Slökollar på TV för had eingen lust att gå å lägga mig tidigt ikväll fast jag är trött, men de käns bara mer deprimerande haha suck! Jaja är dålig på att skriva just nu jag vet, men ni kan ju följa mig på insta så länge lägger typ upp allt där! (jowjow88)


Vad mer? Jo var ut förra helgen men var inte heller så kul som jag hade tänkt, drack men kom aldrig i rätt stämning så drog hem kl 12 haha, kul man är! Är i princip klar med matten också så de käns skönt de trodde jag inte, och så har jag börjat läsa naturkunskap å de är jätte intressant! Ja så är det med livet hoppas ni har en fin helg i alla fall!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards