Direktlänk till inlägg 21 april 2013

Kalas

Av jowjow - 21 april 2013 00:33

Hej!


Denna kväll spenderade vi hos Kalle å Johanna för hon fyllde år idag! Passade på att plantera lite mer bebitankar i deras huvuden haha! Vincent visade sig från sin bästa sidan nästan mest hela tiden gullungen, han hade varit så grinig tidigare på em. Nu har han nyss somnat på Niklas som vanligt haha och jag ska strax ta och hoppa i säng innan det blir dags för nattmaten. Hoppas de dröjer till efter kl 3 skulle va skönt!


Förövrigt så har vi bestämt oss för att möblera om i vardagsrummet för att vi ska göra en lekhörna till Vincent så de ska vi göra nästa helg, ska höra om mamma kan ta han en stund och gå ut så vi får pyssla på lite i lugn och ro. Ska även passa på att putsa fönsterna och byta till vårgardiner :) Annars så är veckan som kommer fullspäckad. Tvättstuga och Föräldragruppen på tisdag, Hörcentralen på onsdag, babymassage på torsdag och så ett nytt försök med 3 mån Vaccinet på fredag!!! Får se om de blir nån promenad med Lotta å Disa också, beror på om ja hinner haha!


Nä nu blir de sängen innan man ramlar ihop här på soffan haha!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards