Direktlänk till inlägg 4 april 2013

Babymassage

Av jowjow - 4 april 2013 18:48

Hej!


Jaha idag så var vi på intoduktion till babymassage de verkar väldigt mysigt, dom 2 som gick i föräldragruppen var där plus 2 nya som jag inte sett tidigare. Så de blev 4 killar å en tjej, allstå käns som de typ bara föds killar haha! Vincent tyckte de va jätte kul, han hade ögon stora som tefat å spanade in dom andra bebisarna, helt förundrad över att det finns andra minimänniskor lixom :P Han var jätte duktig å skratta å "prata" massor :) Nästa vecka får vi se om vi kan gå för vi ska ju ta 3 mån vaccinet på onsdagen så beror lite på hur lillen reagerar på det! Uscha nervös :/


Annars så har amningen fuckat up, börja me att han vägra äta på höger och sen upptäckte ja att jag hade fått värsta såret där! Gahh ont, så nu har han inte fått äta där i väntan på att de ska läka, men förösker mjölka ur lite för annars blir de jätte fullt å gör ont. Men nu är jag rädd att han inte vill äta alls nå mer på höger och att mjölken där ska ta slut. Har vart tvungen å ge lite ersättning på kvällarna nu eftersom han inte blir nöjd på den mjölk som finns i vänster de blir liksom för lite. Suck himla tjorv vill bara ge upp allting ibland känns de som gahhhh!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards