Direktlänk till inlägg 18 mars 2013

Måndags tankar

Av jowjow - 18 mars 2013 17:39

Hej!


Jaha idag så var det återbesök på ortopeden det var dags att byta till en större frejka, den är i alla fall lite färgglad med nallar och elefanter på men inte blir det roligare för det. Nu är det ca 20 cm brett som håller benen i grodposition, får nästan inte plats i åkpåsen i vagen. Till och med den nay overallen som vi bytt till blev nästan för liten gahhhh! Himla tur att det bara är 3 veckor kvar ska bli så skönt å slippa den!


Igår fyllde mamma år så då var vi dit å fikade lite, på onsdag blir det kanske att gå på RK och kolla efter lite mer kläder till lillen och på torsdag ska jag klippa mig fullt upp alltså!


Har tänkt en hel del på förlossningen på senaste tiden, har ju skrivit ned hela storyn här under kategorin förlossningen om nån missat att läsa, men alltså jag hade direkt inga förväntningar på vad som skulle hända, men när man fick veta att han låg i säte och man läste om att det var så svårt att föda så och allting, så blev man ju lite rädd, men sen blev jag lixom lugn i tanken och när det hela väl startade gick det så fort att jag lixom inte han tänka efter så mycket. Ja smärtan var intensiv men att föda i säte var väl inte så svårt. Nu har jag inget att jämföra med så men är bara så himla glad att jag slapp göra ett snitt. Imorgon är det dags för efterkontroll så får se då om man får en ok stämpel haha!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards