Direktlänk till inlägg 16 mars 2013

9 veckor :)

Av jowjow - 16 mars 2013 19:23

Hej!


Satan vad veckorna går! Här sitter ja å väntar på att lillgrabben ska vakna å käka lite så vi kan gå på ICA sen, kände att det inte var någon idé att gå nu för då kommer han säkert vakna när vi kommer till affärn. Han har sovit sen kl 17 nu så lär ju snart va dags! På tal om det där med sömn så har han totalt ändrat sina sömn vanor på natten, han äter sista gången kring 12 och sen somnar han senast kl 01 och sover till 06!!! 3 nätter irad har det varit så nu, han vaknar till runt 04 men bara för att han vill ha nappen sen somnar han om. Håller verkligen tummarna för att detta fortsätter, bara man själv kan bli duktigare på att somna, lyckas ju tyvärr hålla mig själv vaken till 2-3 och då märks de knappt nån skillnad då det ändå bara bli 3 timmars sömn, men ska skärpa till mig!


Annars flyter det på, imorgon fyller mamma år så då ska vi dit å käka tårta och sen nästa vecka ska jag äntligen klippa mig ska bli jätte skönt, känns kul att få pigga upp sig lite. Kommer även börja ta tag i träningen nu igen, har ju tappat 8 kg sen förlossningen men vill gå ned till vikten som jag hade innan jag blev gravid plus 7-8 kg till. Det är för att jag vill ju orka med lillen och mig själv. Nu har det ju gått så pass lång tid att jag känner mig redo att börja träna. Lite synd dock att jag inte kan köra en pulverdiet just nu för skulle verkligen behöva det för att bli av med sötsuget. Men ska börja med att skärpa till mig med maten och då kommer det av sig självt. Det är int lätt att få allting att gå ihop men detta är något jag måste göra nu innan det börjar skena iväg igen! Nu känner jag även att det är ännu viktigare att ta tag i min hälsa, för att hur ska man annars orka med en busig liten kille om 1 år? :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards