Direktlänk till inlägg 14 mars 2013

Här växer vi så det knakar!

Av jowjow - 14 mars 2013 20:17

Hej!


Ja lillen börjar bli stor, märkte igår att flera kläder börjat bli för korta i benen så idag gjorde jag slag i saken och renase i garderoben. Vi fick massa kläder när vi berättade att vi väntade barn, har även letat hemma hos Niklas och hos oss efter våra gamla kläder då man vet att små barn växer så himla fort. Men då innan så tyckte jag att vi hade massa kläder, men en hel del var klänningar och ut kom ju en liten pojk så då försvann ju en hel låda med kläder. Så sorterade jag upp allting efter storlek och nu inser jag idag när jag lagt undan dom små bodysarna att alla dom större kläderna som jag var helt övertygad om skulle vara för honom att ha kring 4-5 månader, ja dom passar honom nu!!! Alltså han kommer inte kunna ha dom i mitten på maj så att ja bara dags att börja leta mer annars kommer ungen få gå i bara blöja haha! Ja som små liven, att dom växer så fort älskade lilla go grabben <3

 
 
Alexandra

Alexandra

15 mars 2013 06:36

Jag har ju praktiserat på en barn och bebis affär med kläder och leksaker. De jag jobbade med sa alltid till kunder som hade pojkbäbisar när de letade kläder att killarna drar i väg fortare än tjejerna i storlek :)

Så det kanske är sant då :D

Kram

http://Dahlgrenaa.wordpress.com

jowjow

16 mars 2013 19:23

visst jag vet ju att bebisar växer fort så därför vi knappt köpte några nya kläder, utan nöjde oss med kläder som vi fått och som var sparat sen vi var små, men han var så liten när han föddes så jag tänkte att kläderna skulle räcka ett tag, men jäklar vad han har skjutit iväg på längden så nu blir det till att skaffa helt ny garderob snart!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards