Direktlänk till inlägg 25 februari 2013

Hello Frejkabyxa

Av jowjow - 25 februari 2013 14:05

Hej!


Jaha måndag å vi hade inbokat besök på ortopeden. Dags för Vincent att bli av med skenan, trodde vi skulle vara klar men enbart för extra säkerhet måste vi ha den fula frejkabyxan på honom i ytterligare 6 veckor. Den är vit och jätte ful.


Fördelen: vi får ta av den för att bada honom och såklart vid blöjbyte

Nackdelen: Otroligt besvärligt att ta av å på han gillar inte alls att bli fastspänd i den


Vi ska tillbaka om 3 veckor för att byta till en större modell, benen är så mycket bredare nu än när han låg i skenan så vet ej om han kommer få plats i bilstolen när vi ska gå upp en storlek, gahhh!


Ja jag vet att allt det här är för hans eget bästa, jag vill inget hellre än att allting ska va bra med höften, MEN jag känner att jag har missat flera veckor av mysigt gos hud mot hud som är så viktigt första tiden. Saknar att kunna ha honom hopkrupen på magen som när han föddes! Men vi ska kämpa oss igenom dom här 6 veckorna, dagen före min 25års dag får han ta bort den, då blir det riktigt firande tjoho!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards