Direktlänk till inlägg 19 februari 2013

vi testar igen!

Av jowjow - 19 februari 2013 22:31

Hej!


Jaha det där med att sova själv gick inte så bra igår men det visade sig att han inte kom till ro för han hade strul med magen igår. Men nu ikväll testar jag igen, han vaknde vid 20 och då ammade jag sen fick han lite extra på flaska då jag har märkt att detta gör honom mycket lugnare. Tror inte mjölken är tillräcklig på kvällarna för han blir inte nöjd. Sen gjorde vi kvällsmys med lite sång och nedvarvning på skötbordet sen somnade han nästan i min famn när jag bar in honom till sovrummet. Han somnade direkt när han fick täcket på sig. Sovit nu 1 timma helt självt, var precis in å gav han nappen. Får börja med lite i taget för å träna honom får se hur det går.


Jo kan ju säga att från det att han föddes så har han oftast sovit i våran säng på nätterna och dagarna/kvällarna somnat i våran famn och blivit jätte ledssen när man lagt honom i sin egen säng. Det gick väl an i början när man skulle anpassa sig till allt nytt, men kan inte ens lägga ned honom för att gå på toa och det blir inte hållbart i längden. Så nu hoppas vi att det går att lära honom att sova själv på nätterna och att han får vara i våran famn för mys innan han somnar helt.


Förut idag så fick jag hjälp av mamma med lite städning och passning av lillen medan jag sprang ned å tvättade, fick även en åkpåse som vi ska testa imorgon när vi ska ut på stan en sväng!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards