Direktlänk till inlägg 13 februari 2013

Ännu en onsdag

Av jowjow - 13 februari 2013 17:45

Hej!


Ja igår blev älskade lilltrollet 1 månad <3 Firade med att gå på jobbet å visa upp sötisen å sen blev det mat å massa semlor hos mamma, hur var det nu ska gravid kilona bort eller? Haha ja men de får vänta lite :P


Idag vart det åter en hel förmiddag på sjukhuset. Först fick vi ju ta om lite prover för gulsoten och så kollade vi vikten, och nu är vi nöjda och glada igen! Vincent väger strax över 3700 nu så det är ju toppen! Proverna var oxå bra reslutat på :)


Sen var det dags för veckans bad gick bra som vanligt, men sen när man kommer hem så ringer nån angående den läkartid som vi har fått om 2 veckor. Hon säger då att vi ska dit för att få en frejkabyxa!!!!!!! Men enligt dom 2 läkarna vi pratat med mycket tidigt så har de sagt att det i Vincents fall ska räcka med skenan som han redan har haft i sina 4 veckor nu, och vi har 2 veckor kvar med den behandlingen sen ska de va klart. Det enda vi ska göra är att följa upp vid 6 månaders kontrollen och när han börjar att gå. Ska då verkligen ställa läkaren mot väggen angående det här. Vi vill inte ha en frejkabyxa om det inte behövs! För på varje UL som vi har haft efter badet så har det sett bra ut på höften. Varför ska vi då ha 6 veckor till!!! Usch hoppas verkligen hon inte vet vad hon pratade om!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards