Direktlänk till inlägg 12 december 2012

12-12-12

Av jowjow - 12 december 2012 15:28

Hej!


Har parkerat mig i soffan å tittar på matlagningsprogram å blir sjukt sugen på massa gott, suger att de inte finns nånting hemma och har städat idag så kan inte gå på affären efter som den här jävla foglossningen gör så att man typ är död efter att ha gjort en enda liten grej. Ska väl försöka leta och se om jag kan kocka ihop nånting gott senare!


Igår var vi hos BM och tog om lite prover och sånt allting var bra som alltid :) Hon kunde dock inte vara 100 säker på att bebis hade vänt sig med huvudet neråt, så vi fick remiss för UL för att kolla upp det. Eventuellt så blir det ett vändningsförsök i så fall och sen hoppas på att bebis vill fixera sig. Jag hoppas verkligen det för kommer annars att få göra ett snitt, jag som äntligen hade kommit till ro med alla tankar för förlossningen. Vill ju föda vanligt, men absolut inte om inte huvudet är först. Men ja det återstår ju att se, ska i alla fall bli härligt att få se pyret en gång innan h*n kommer till världen :)


Imorgon ska jag ut och röra på mig och införskaffa en födelsedagspresent till min älskling som fyller år på fredag, ska även baka en tårta ska göra den imorgon för att det blir så god och saftig när den får stå över natten :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards