Direktlänk till inlägg 27 november 2012

föräldragrupp

Av jowjow - 27 november 2012 19:33

Hej!


Jaha ny vecka, igår var man på HC för att göra glucosbelastning, fick dricka 2 glas med sockerlösning, skit äckligt!!! Som tur var hade jag bra socker även efter detta test, så ingen grav.diabetes woho! Dock mindre kul att när jag kom hem började jag kräkas och sen fick jag lite feber och däckade i sängen resten av kvällen suck!


Idag var vi iväg på första träffen med föräldragruppen, ehhh ja man kände sig ju som jag vet inte vad. Dom andra paren som var där var för det första äldre 30 och uppåt.  Pigga och fräscha mammor utan krämpor och män som tjänar lika mycket som jag å Niklas gör tillsammans i månaden. JÄtte trevliga och så det var inge fel, men man kände sig som hej kom och hjälp mig. Lixom köpt allt till bebis begagnat å lever på ica basic varor och rabattkuponger! Haha nåja det blir säkert bra att gå där kommer ju ta upp massa bra att veta saker i alla fall.


Tänk att till helgen är det advent, har redan börjat plocka fram tlite smått, men kommer inte sätta upp i fönstren förän på fredag, har även städat lite nu på kvällen så är inte så mycket som behövs göras till helgen skönt. Allting är ju oxå så gott som klart för bebis ankomst nu, ska höra om vi kan skruva ihop sängen å pyssla med den snart, i alla fall lägga i madrassen å spjälskyddet, måste ju trvätta sängkläderna och sånt kommer nog inte bädda i dem förän dagen innan BF.


Nä lite fika å sen blir det nog sängen, trött som vanligt sömen går verkligen inte bra, vaknar hela tiden på nätterna jäkla ben kramper! Har sagt att bebis får hemskt gärna titta ut kring v 37 som är 14-15 men om de inte blir då så får liten vänta till efter nyår men helst inte en dag över den 10, vill ju ha mitt lilla pyre att snusa på <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards